Gå til innhold

Bilstol med base....noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om bilstoler med base kan monteres i baksetets midterste sete?

 

Skulle så gjerne hatt babyen i midten, dvs mellom søskenene, men vil gjerne ha en stol med base. Noen som har erfaring med dette?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikek gi deg noen spesifike eksempler, men i bruksanvisningene til de ulike stolene skal det stå oversikt over hvor i bilen (og hvilket merke/modell av bilen) stolen er godkjent for å stå. Den kan være godkjent for å stå i midten av èn type bil, men ikke for en annen, så tror uansett du må sjekke ifht hva slags bil du har :o) Sjekk med den stolen du har mest lyst på i utgangspunktet.

Skrevet

Vi fikk beskjed om at det sjelden var isofix i midten, men man får stoler med base som ikke er isofix, bare vanlig base. Er det trepkt sele i midten kan disse som oftest benyttes.

Vet at feks acta graco har base som ikke er isofix.

Skrevet

Kan brukes hvor som helst. ikke noe problem å ha den i midten :) Der hadde nemlig jeg den...

Skrevet

Hei=) Jeg har god erfaring med dette... Jobber med dette hver dag=)

Akta Graco Logico kan brukes i midt plass bak, der følger det med base i prisen, men dette er KUN beltebase. Den kan monteres med to punkts belte så lenge belte ikke er rulerende. Den går fra 0-13 kg.

den koster 1999 hos babyshop.

Den kan også monteres som et travelsystem dvs kan få kjøpt trille som bil sete kan monteres på enkelt via et klikk system.

Skrevet

Men må også se på gulvet i baksetet! I de fleste biler er det en sånn "kul" på gulvet i midten... Den MÅ være flat oppå sånn at støttebenet står stabilt og "kulen" må ikke være for høy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...