mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Nå har de hatt ny vikar hver dag i 14 dager, går det an da??? Greit at det er sykdom, jeg forstår det.... Men må vel kunne ha to-tre vikarer som veksler på vel. Ikke åtte-ni...... Nå har jeg altså omtrent hilst på en ny vikar hver dag i 14 dager (dvs 10, hvis man trekker bort helgen) Ikke husker jeg navnene heller. I den gode, gamle bhg. hadde de vikarer der også, men det var liksom alltid de samme. Nei, der ser man enda en grunn til at vi har søkt oss tilbake til gamle-bhg:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Det er trist for ungene våre om de må forholde seg til nye voksne hver 14. dag! Sånn bør det ikke være. Du hadde jo en rar magefølelse den tiden dere vurderte å bytte barnehage, og det ser ut til at den stemte godt. Håper det ordner seg for Knerten og at mammahjerte kan falle til ro. Det er vondt når det blir feil!
Superlis Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Huff ikke godt når det blir sånn, fryktelig for ungene, og sikkert for de voksne som jobber der tenker jeg...... Jeg vet at det er rett og slett fryktelig vanskelig og få fatt i vikarer for tiden, når man så har fått fatt i en som man er fornøyd med så kan du være sikker på at en annen barnehage har huket fatt i den neste gang. Men det vi prøver og gjøre er og bestille vikaren hvis vi vet det er snakk om lengre fravær, skjønt det ikke alltid går:( Ønsker dere lykke til!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2009 Jepp og hadde det vært hver 14.dag så, men det har jo vært hver dag i 14 dager. Ny dame/mann hver dag, det burde ikke være sånn vet jeg. Nei vi har søkt tilbake til den andre bhg. for han må uansett bytte avd. til høsten:-)
Superlis Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Nei helt enig det skal faktisk ikke være sånn!!! Hadde vært helt på tuppa hvis det var mini sin barnehage det var snakk om, det vet jeg!!! Skjønner godt at dere har søkt overflytting:))
Karomamma Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Jøss, så irriterende!! Hos oss har de også vikarer, men det er ofte den samme vikaren over lengre tid eller en som har vært på en annen avdeling i barnehagen. Får dere ikke svar på søknaden om bytte snart? Det er jo lenge siden du snakket om det første gangen?
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Da er det ikke mangel på vikarer der værtfall.Men fader til gjennomtrekk.Ungene blir vel aldri å huske navna på¨ale di der??? Godt dere skal søke tilbake.Det blir bra skal du se =)
Reveenka Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Godt at dere har søkt dere tilbake - håper det går i orde! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2009 Ja håper vi får plass fra høsten, skulle aldri ha byttet. Men nå må jo Knerten bytte avd. uansett. Dvs nye voksne og forholde seg til. Så da kan vi like gjerne flytte til den gamle, der kjenner i det minste jeg alle som jobber, det gjør jeg ikke på den nye:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå