Fullrulle86 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 jaja da var det over for meg denne perioden! Før testen rakk og vise resultatet sitt fikk jeg jammen meg tr..... kjempe kjedelig for jeg har så lange sykluser! 42 dager!!! menemen heldigvis har jeg en fantastisk liten gutt fra før som er så god:o) Hvordan har det gått med dere andre me IKM denne uken da?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Å...det var trist Snohvit... Jaja...bare å bite sammen tennene og gjøre seg klar for ny pp :-) *trøsteklem til deg*
superspent75gravid Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Her kom tr så det dundret i natt:( På fredag 13.. Dritt!!! Jeg hadde egentlig ikm i morgen, på valentindagen. Tenk så koselig å overraske samboeren med positiv grav test, men den gang ei:(( Men men bedre lykke neste gang:)) Dessuten har jeg også ei fantastisk tulle fra før som jeg kan kose med!! Kjipt med så lang syklus da... Lykke til neste gang, da er det mnd for oss vet du;))
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Så trist :\ Jeg hadde IKM på onsdag, men har ennå negativ test, så trur bare det er uregelmessigheter som forrvirrer :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå