Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Er helt imot kvinne mishandling såklart,men synes det blir litt feil å gjoere dette inntil han har fått en endelig dom. Kan jo hende at han er uskyldig. Og hvis han blir boikottet,så burde man jo boikotte andre "fengselsfugler" også som Eminem,Akon,Michael Jackson o.l. Eneste grunnen til at han blir boikottet er fordi dama er Rihanna. Så mishandling av kjendiser er mye fælere enn om det hender oss vanlige folk..
mamman-til-madeleine Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Må henge meg på denne her. Det er jo ingenting som er opp og avgjort. Støttter heller ikke sånne folk, men som du sier - det er ikke første gang i historien. Hva synes man er greit, og hva er ikke?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Vet ikke om du sikter til morgenshowet jeg, men jeg er enig med Ida og Andreas. Det er forskjell på å dope seg og å banke opp dama si. Doper man seg ødelegger man seg selv, banker man dama si, så ødelegger man henne. En dame er stort sett svakere enn en mann, og det er FEIGT.
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er enig i at man er "innocent until proven guilty", men er ikke saa sikker paa om det har noe med Rihannas kjendisstatus aa gjoere. Det kan godt hende at han hadde blitt behandlet paa samme maate hvis dama hans var ukjent. Han er jo uansett kjendis. Er det bare i USA de boikotter han, eller er det ogsaa i Norge? Det skal jo ikke saa mye til der borte. Dixie Chicks ble jo nesten bannlyst fra hele landet da hun ene sa at hun skammet seg over aa vaere fra samme stat som Bush.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 0915 her igjen. http://www.seher.no/804479/naa-tas-chris-brown-av-lufta Det er lytterne som har bestemt og Energy tar Chris Brown av lufta. Jeg syns det er helt greit! For øvrig hører jeg på Energy åtte timer om dagen, og de har hatt MASSE om denne saken i hele morges.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Michael Jackson da?Om han har forgrepet seg på småbarn så er jo det også utrolig ille. Men ingen har hindra ham i å bli spilt på radio. O.J Simpson fikk fortsatt filmroller etter å blitt mistenkt for å ha drept kona...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 SYnes også dette er rart..."alle" kjendiser,- særlig musikere, har vel blitt tatt (men ikke straffet) for noe kriminellt,- det være seg mishandling, slåssing, narkotikabruk/-salg/-besittelse, trusler osv... Hvis Chris Brown skal boikottes pga dette så burde vi boikotte; Narkotika; Amy Winehouse Robbie Williams Ale "gamle rockeband" som Deep purple, Roling Stones, Beatles, Jim Morrison, Nirvana, Snoop Dogg, Eminem,...ja, listen er vel utømmelig... Vold/aggresiv adferd; 2Pack, 50cent, vel begynner jeg i DEN sjangeren så er vel denne lista også utømmelig.... Seksuell utnyttelse av "groupies"... alle mannlige pop/musikk stjeren,- selv om få er dømt for dette da.... Det er vel slik at kjendiser slipper unna straff gang på gang, men når doe "urett" blir gjort mot en kjendis så er detmye, mye verre enn om det blir gjort mot en "vanlig" person...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Jeg vet ikke om de andre radiokanalene spiller C.Brown eller ikke. Men Energy spiller ikke M.Jackson heller, siden de stort sett bare spiller ny musikk, og det er lytterne som bestemmer hva som spilles og ikke. Det de andre artistene her har gjort er ikke kvinnemishandling. Det er en forskjell på det og andre ting, syns nå jeg i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Så du mener at noen ulovligheter er lov mens andre ikke er? Man enten er kriminell eller ikke. Er ikke noe som heter litt kriminell. Nesten alle amerikanske radiostasjoner har boikottet Chris Brown og fyren har ikke fått uttalt seg enda engang.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Og Britney Spears da! Dop,påkjørsel og latt barna i stikken..Lista er lang. Men hun ble tilgitt på flekken og fikk masse sympati og det uar småunger inuoluert!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #11 Skrevet 13. februar 2009 Nja, jeg mener i alle fall at det er forskjell på kriminelle handlinger. Kvinnemishandling og at noen forgriper seg på barn er selvfølgelig verre enn at noen tar seg en joint i ny og ne, eller kjører for fort. For øvrig har jeg kun uttalt meg om energy i denne saken, og der er det lytterne som har bestemt. Har ikke fått med meg om andre norske radiokanaler har gjort det samme, da jeg ikke hører på andre kanaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå