julibarn09 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Er det flere som har det slik? Jeg vet livmoren trekker seg sammen under orgasme altså, men syns det begynner å bli ubehagelig (på en måte..hehe) Jeg er i uke 17, og har ikke hatt noe særlig med kynnere før, men etter en orgasme for noen dager siden hadde jeg kynnere resten av kvelden. Da får man jo nesten ikke lyst til å ha seg mer?!!.. Anyone else??
Shiny84 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 det er helt normalt orgasmen setter igang sammentrekkningene i livmor... hadde dette mye forrige gang jeg gikk gravid også, merker det også nå etter sex, ikke kynner da ettersom jeg bare er 12 uker, men merker magen blir helt hard etterpå, så slapp
julibarn09 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Takk for svar! Vet jo det er fordi den trekker seg sammen, og at det både er normalt og fint:) Men siden jeg er førstegangs så blir man litt slik at man vil spørre likevel..hehe. bekrefte det liksom. Så takk for svar! Syns faktisk det er litt ubehagelig jeg, særlig hvis man skal ha kynnere resten av kvelden. Blir liksom ikke like stas å ha sex da.. Eller blir man bare vandt til det? Mulig jeg er litt pysete ser jeg nå...)
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 jeg har det på akkurat same måte med Eline, og det ble så ubehagelig etterhvert som ukene gikk at sex var ok men orgasme utelukket.... men jeg synes selve orgasmen er det som er ubehagelig. Har mye kynnere ellers også, men de er svakere en samentrekkningene ved orgasme. Er 25+2 og det begynner nesten å blir nesten ubehagelig nå.... kipt å gå uten sex i månedsvis både for meg og mannen..... Må si jeg allerede gleder meg til å få sexlivet tilbake etter fødselen:)
julibarn09 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2009 Uff ja, det er noe dritt!! Orgasme er jo liksom mye av moroa;) Men, om så er får man bare tenke at det går til en god sak.. Orgasme eller ikke.
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Er det bare jeg som syns at sex i det hele tatt er vondt og ubehagelig under graviditeten?
Gravid 83 Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Takk! Nei det er det ikke! Har lurt på det samme jeg... synes det er kjempe trist da og tenke på at det ikke blir noe sex på meg før etter fødsel... Er i uke 18...Noen gode råd? Har prøvd glidekrem mm. men ingenting har funket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå