Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Dette er ikke for å skremme noen,bare for å ha sagt det. Jeg bare lurer på om noen andre har erfaringen med å miste flere ganger og om jeg burde gå rett ut i sykemelding nå...Får ikke tak i legen min,og kk bare henviste meg til fastlegen min, så jeg aner jo ikke... Habituell abort er 3 eller flere sa etter hverandre. Og er skjeldent,- såpass at det har fått eget navn, så ikke bekymre dere,småfrøkner, dere går det bra med Jeg har selv en datter fra før av som det gikk kjempefint med på første forsøk. Men nå har jeg vært uheldig 3 ganger på rad, og fikk positiv test for 3 dager siden og lurer på om sykemelding kan være en ide.... Sitter i rare positurer på jobben og blir litt stresset der til tider... Men hadde kanskje gått på veggene om jeg ble hjemme? Noen meninger der ute?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 jeg tror det hadde vært lurt, er viktig og slappe av og ta det rolig 1 trimester. Håper det går bra denne gangen da:) lykke til:)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Tusen takk for svar og lykke til'en ... Lurer litt på sykemelding ja ...Hvis jeg har samvittighet ti det da. Er jo ikke syk... Hmmm... Skal bruke helgen til å tenke på det...
Overraska74 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Etter å ha mistet 3 ganger, og ble gravid igjen, sykmeldte jeg meg. Tenkte vel som så at jeg skulle gjøre alt som sto i min makt for ikke å miste igjen. Hadde den gang butikkjobb med litt løfting, så legen var helt enig. Var sykemeldt fram til uke 14, og i de ukene hadde jeg flere UL, og ble fulgt nøye opp. Etter det var jeg i vanlig jobb fram til fødsel, og fikk en flott gutt. Så jeg ville tatt ut sykemelding nå var jeg deg. Ikke bra for noen at du er stressa og urolig på jobb. Ønsker deg lykke til!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 hei uglemamma;-) så utrolig koselig at du er gravid igjen..har sett etter deg lenge;-) jeg gikk over til 2.tri idag... du burde få en sykemelding, ja..og bare slappe av.håper så inderlig spiren din sitter denne gangen, for det fortjener du;-) stor gratulasjonsklem fra meg;-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2009 Hei igjen dere... Takk for oppmuntrende ord. Jeg gjorde det! *Er stolt*... Har sykemeldt meg 60%... Slik at jeg jobber to dager i uken, for å bli ferdig med prosjekter men ikke begynne på nye... Jeg har for mye pliktoppfyllesesfølelse for kundene mine,- men hver gang tanker på at de skal gå foran meg dukker opp,-så bytter jeg ut "meg" med "spiren"....Og ikke tale om at kundene mine skal gå foran spiren So far so good... Og Diamanda! Hei igjen! Håper jeg får leke med deg lenger denne gang... Kan jo bare krysse fingrene. Veldig herlig at det går så bra med deg! :)
Guttemamma og spire ♥ ♥♥ Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Hei Uglemamma, Gratulerer med positiv test;) Håper spiren klorer seg fast denne gangen. Jeg er også enig med de andre jentene. Tror du gjør lurt i å slappe av hjemme en periode fremover. Og skulle du føle at dagene blir alt for lange hjemme, så kanskje du kan jobbe 20%. Tenk på deg selv, og få en sm med god samvittighet! Masse lykke til, og god helg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå