Gjest StoooreMagenMin Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Hvikle klær synes du er behagelige å gå i? for min del, er alt annet en joggebukser og andre store klær som ikke strammer skikkelig ubehagelig. det er et per å få de både av og på, og et ork å gå i, da de er stramme de fleste plasser, spesielt over blæreregionen. lurer på om det er mer behagelig å invistere i en tykk strømpebukse og skjørt?? Hva går dere i nå på slutten? jeg er 32 uker..
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er i uke 35 og har begynt å gå i den vanlige buksa mi igjen (lavt liv) den kan jeg kneppe opp da jeg setter meg ned. Gravidebuksene med magebelte er helt j... nå på slutten så de er pakket vekk. I dag er buksa mi på vask så jeg har på meg sånn der kosedressbukse, får nå bare se ut som en sluggert.... hehe.
Klar for nr 2 Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Kjøpte en Boob bukse når jeg var ca 3 mnd på vei. Den bruker jeg fortsatt og er det beste kjøpet jeg har gjort! Koster ca 600- 700,- , men er absolutt verdt hver en krone.. Er ganske sikker på at det er denne buksen: http://www.mamasita.no/products/skuselect.do?motherid=27010&pricebook=1 Strammer ikke i det hele, og er veldig fin, selv om stoffet ikke er dressbuksestoff. Jeg er 37+0, med mage godt over SF mål, så denne buksen kan du bruke lenge(:
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Hei, jeg er i uke 32 + 5 - jeg går bare i gravidtights med kjoler utenpå. Bortsett fra tights, har jeg ikke kjøpt noen gravidklær, så har bare kjøpt mange stretchy kjoler. Nesten alle fra Gina Tricot. Det er kjempebehagelig - mye bedre og finere enn mye av det gravidtøyet man får. I tillegg så er det jo veldig billig på Gina Tricot og h&m. Nå når det er kaldt, har jeg en tynn mammastrømpebukse under mammatights. I tillegg så har jeg investert i støttestrømper, slik at det ikke er noe problem å ha støvletter på hele dagen når jeg er på jobb. Anebefales - det er litt deilig å komme på jobb i kjole og litt pyntet hver dag selv om jeg er gravid med stooor mage. Ha en fin dag.
Mia29 Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Hei! Jeg er i uke 33. Bruker gravidebukser. Men var veldig øm over symfysen når jeg kjøpte dem, så de jeg har kjøpt er veldig myke og ikke så stramme. Synes det er godt når festet ligger over eller litt opp på magen slik at det ikke strammer over symfyse og lyske. Hoftebukser bruker jeg derfor svært sjelden da jeg ikke klarer å ha belte på dem og da bare faller de av. Har brukt en del kjoler med tights under, men nå er det så kaldt at jeg synes det er best med bukse. Menkjole er ellers veldig behagelig. Hjemme går jeg mest i tights/stilongs. Det er den nye cat-suiten min kan man si. Mangler bare kappe og emblem på brystet med "super-mom" ;o)
snart mor til 3 Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 http://www.gravidshop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_2&products_id=23 http://www.gravidshop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_2&products_id=114 http://www.gravidshop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_6&products_id=15 http://www.gravidshop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_7&products_id=112 Dette var mine 4 yndlingsplagg når jeg var gravid :-D Det er verdt å investere i noen plagg du vil kunne føle deg vel i uten tvil! joggebukser og sånnt er fantastisk hjemme,men selv følte jeg ihvertfall et behov for å se bra ut når jeg var ute blandt folk..og jo mer vann jeg fikk i kroppen jo mer viktig ble det for meg... :S
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Jeg HATER klær som strammer (på underkroppen) og endte også opp med bukse fra Boob (sort jerseybukse - kan velge om man vil brette den ned eller ha den opp over magen) - kjøpte den ca 16 uker på vei, bruker den omtrent hver dag (har 2 å bytte på) og har tenkt å bruke den den første barseltiden før magen flater seg til litt (gjorde det i forrige svagnerskap også). Den er mye finere enn ei joggebukse, selv om den ikke akkurat faller inn i kategorien "penbukse" eller kjempeschtilig. Vel verdt pengene syns i alle fall jeg. Strømpebukser (selv om det er mammavariant) har jeg ikke klart å finne noe som er behagelig, men jeg har kanskje bare vært uheldig. På overkroppen bruker jeg stort sett lange singleter/tanktopper, ammetopper (god plass til mage i dem), cardigans og langermede tskjorter med bolero. Syns magen er fin så den kan godt få ha en trang (men behagelig) genser over seg )
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har kun brukt tights i hele svangerskapet tights, leggiser, kjoler og lange singletter med genser over Har bretta ned livet på tightsene!! Veldig praktisk, og jeg har ikke kjøpt et eneste "gravid-klesplagg" Er i uke 37 nå, og bruker fortsatt de samme klærne! Men åhh, som jeg gleder meg til å gå på shopping å kjøpe nye klær :) Hurra for tights
lillejentavår09 Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Stretchy kjoler med strømpebukser eller tights. Super deilig og fått masse komplemeter gjennom hele svangerskapet.
Underveis --> Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Er i min 36. uke og bruker vanlige gravidebukser. Kjøpt på H&M og mamastore.se, ja, og kosebukser da ;-) Har kjøpt et arsenal av signlet'er fra Bik Bok som er så lange at de går over magen og buksa noe som holder den fint oppe. I tillegg har jeg kjøpt en gravideolabukse som er lav på livet, dvsa med stretchpanel på ryggen. Var litt stor i begynnelsen, og bukler seg litt i ryggen av og til, men er nå super å gå med. Bruker belte og det er deilig å gå i en "vanlig" bukse igjen. Bruker mye topper med mye stretch over singlet'ene og store, varme gensere over. Kjøpte noen bolerojakker også som er gode og varme over puppene, men viser magen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå