Nanamor Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Og den jævla tanta kom.. 7dager på overtid Så utrolig deprimerende. Nå er jeg så dritalei dette her, har lyst til å bare gi opp hele prosjektet, blir jo bare så jævla skuffet gang på gang. Jeg har trøstet meg med at jeg hvertfall var heldig som hadde en ekstrem stabil syklus, men nå skal jeg ikke ha det heller nå! Hva i svarte er det som skjer da!! Det skjærer i hjertet å se det skuffede ansiktet til mannen også.. føler meg ikke god nok, ikke kvinne nok til engang kunne gi han et barn. Beklager jenter for at jeg øser ut med sytet mitt, og ja jeg vet at det er mange som sliter mye mer enn meg.. men akkurat nå så synes jeg veldig synd på meg selv
TogT Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg skjønner deg så utolig godt og føler med deg. Min mann er sikker på at det er hans feil, og det skjærer meg i hjertet hver gang jeg må rapportere at TR kom, nå sist på mandag 9. februar. Var hor gynekolog i går og hun sa at alt der helt ok ut, en syste på en eggstokk, men ikke noe hun ville gjøre noe med, og min mann er nå mer sikker enn før på at han har dårlige svømmere. Det neste nå er en test av hormoner for meg og sædprøve for han, og jeg har skrekkelig dårlig samvittighet for å dra han igjennom dette, selv om han også veldig gjerne vil ha barn. Har liksom på følelsen at det er jeg som styrer løpet mest.. huff, det er ikke greit. Neste ikm er mandag 9. mars. Håper det går bra for dere, Nanamor
hildri Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Hei jenter. har det akkurat på samme måten og er i samme forløp som deg TOGT Men jeg er nå litt positiv i dag jeg da. Tenker at vi må jo få det til til slutt og driter litt i alle begymringer. Det barnet får komme når det har lyst. Men det er ok med utredning får å få bekreftet at alt er normalt (håper vi) Så nå skal jeg kose med i helgen med ski og rødvin.... Stå på dere. De fleste lykkes til slutt..... Vi har statistikken med oss. masse positive tanker til dere begge!!!!! (veldig oppesen nå da, det går litt opp og ned hehe) Og god helg!!!!!
Nanamor Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2009 Takk for svar jenter, det hjelper litt å vite at man ikke er alene om dette, selv om jeg ikke vil at dere skal ha det som meg Nå har jeg klaget, grått en skvett og fått trøst av min kjære så det føles litt bedre allerede. Men nå tror jeg det er på tide med en liten time out, må få hele prøvestyret litt på avstand tror jeg. Det er blitt litt for sårt og opptar altfor mange tanker til at det er bra for meg. Så får vi heller ta en utredning om noen mnd om det ikke er skjedd noe, orker ikke tanken på det nå. Ski og rødvin hørtes ut som en bra plan for helgen, tror jammen jeg henger meg på den! Tror jeg til og med skal ta meg en røyk, bare fordi jeg kan. God helg til dere også. Det blir vår tur snart, det må det bli!
hildri Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Hi hi. Det skal jeg også......Skal kjøpe en liten pakke og kose meg skikkelig!!!!!! Krysser fingrene for dere begge to!!!!!! Opp med hodet. Klarer du å ta pause fra det er jo det det beste... Høres ut som en god plan... Vi får muntre opp hverandre litt og holde kontakten.. det er deilig å snakke med noen om dettte. Ønsker deg en rigktig god helg nanamor....
Nanamor Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2009 Ja det er godt å ha noen å prate med som går gjennom det samme og forstår Tusen takk Hildri, håper du også får en super helg. Det er bare et par dager så er det ny uke og nye muligheter ;P Veldig så den positiviteten din smittet i dag da, så herlig det var
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Hei jenter! Jeg kjenner meg så igjen, mitt råd til dere er om dere har vært prøvere i ca 1 år bør dere ta kontakt med lege og få henvisning til gyn. Jeg og husker hver pp som en skuffelse, hadde 2 SA med 1 års mellomrom. Til slutt ble det litt deprimerende å se vilt fremmede gå gravide/med barnevogn. Jeg synes at det er alt for lite fokus på menns fertilitet, mange av de par vi kjenner som må få hjelp ligger problemet hos mannen!! Det tar tid å få hjelp, mye skal sjekkes, kan snakke om år om man ikke kommer til de rette menneskene med en gang. Noe vi har erfart. Vi fikk hjelp på Fertilitetsklinikken i Porsgrunn(nå bor vi i Vestfold), var en tur innom Rikshospitalet også da vi bodde i Oslo(der sa de ingenting neg. om min manns sædkvalitet). I Porsgrunn skjønte de med en gang at det var hos han problemet lå(de sjekket sæden hans). Ja, så var vi igang med sprøyter m/hormoner, min mann hadde vært hos homeopat og fått vidunderkur for sine åreknuter i testiklene(hadde falt ned fra stige lenge før han møtte meg). Det ble graviditet ved 1. forsøk, nå er hun 1 år og 3 mnd. Nå er jeg gravid igjen. Vi skulle få hjelp i Porgrunn igjen, for søskenforsøk, ventet bare på tanterød. Tanterød dukket ikke opp, istede ble det + graviditetstest mandag 26. januar!!! Vi klarte det selv. Min mann tok homeopatmiddelet igjen i høst, og det tar 72 dager fra en sædcelle blir til, til den kommer ut. Lykke til alle sammen! Mange varme klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå