Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Toppen en og en halv times søvn av ren utmattelse i halv femtiden etter en hel natt med vonde FALSKE rier hvert 20.min og deromkring som varte 1,5 min hver gang. Kjente dem igjen som noe som seriøst kunne trappe seg opp, stønnet meg gjennom de verste, mens de fleste var mest slik at jeg uffet meg litt mens det stod på. Og så oppdager jeg i sekstiden at jeg må ha sovnet, for jeg våknet jo (en logisk sak) og innser at det hele må ha gitt seg i halv femtiden etter å torturert meg til ingen nytte gjennom hele natta. Snakk om antiklimaks! På toppen av det hele har minstejenta på 1,5 år vært urolig hele natta, og surver og gråter i søvne (tenner?). Men sympatisk nok gjør hun det en natt jeg i utgangspunktet ikke får sove. Hvis jeg mobiliserer all min positive energi (som det er lite av for øyeblikket) så kan jeg jo se optimistisk på at den kebaben med sterk dressing og jalapenopepper samt en lystig runde i sengehalmen sannsynligvis satte fart i sakene. Om dette ikke tar seg opp igjen i løpet av dagen blir det samme kuren i kveld....
Herkules Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 He he du og de andre snart 4 barnsmødrene får meg til å sterkt vurdere å stoppe på to. Dere blir jo pint på slutten med "falske" signaler i ukesvis, nei jeg føler med deg Håper du slipper å holde på sånn i lengden. Hvordan var nr 3 i forhold til nr 2? Håper jenta di ikke blir urolig hver natt nå da Lykke til fra en nybakt tobarnsmor
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Når du er urolig er datteren din urolig...Hun reagerer på at du har det vondt! Jenta mi på 5 mnd gjorde akkurat det samme. Hun var sutrete en hel natt når jeg var syk å lå våken hele natta. Om du har mye falske rier så kan jeg trøste deg med det at det er nå de første 3 cm kommer. Kroppen din jobber hardt å hodet går langt ned i bekkenet. Du slipper billig unna når du skal føde for å si det sånn. Selv om det er vondt å du er kjempesliten nå så trøst deg med at du mest sannsynlig føder fortere enn andre. Jeg hadde RIER uten effekt siden uke 30...Var inn å ut fra sykehuset. Hadde opp til flere netter uten søvn pga regelmessige falske rier å jeg trodde jeg sku dævve.. Men jeg kom inn på sykehuset med 3 cm åpning uten å vite at fødselen var i gang,skulle bare på kontroll liksom. Ikke prøv noen kjerringråd..Slapp av å nyt siste tiden. Den lille ligger trygt inni magen din å du kjenner sparking hver dag... Lykke til..
lillebøllaspringmadrass Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 tenk at det er kjekt at hu sutrer samme natt som du ikke får sove. Da slipper du å bli vekt av et sutrete barn en natt du får sove:P Og det blir sikkert i natt vettu!! Lykke til!
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2009 Akkurat fått sendt de to minste i bhg, og satt meg ned for å bli trøtt igjen så jeg kan sove litt til.... Kjente et par rier i 7-8-tiden, så jeg får vente og se hvordan det blir utover det neste døgnet.... Herkules: siden du spør så var det en uke med slike maserier med nr.3 før jeg kjente det endelig bygget seg opp og ble til ordentlige rier dagen jeg hadde termin. Men det tok likevel sin tid: 14 timer fra jeg kom til sykehuset og til hun var ute. Med nr. 2 kan jeg ikke huske noen større forvarsler om at det skulle skje noe før vannet plutselig gikk 6 dager over termin. Det var misfarget og jeg hadde ikke rier, så jeg ble satt igang på sykehuset. Gutten hadde navlestrengen rundt halsen og ble tatt med vakuum 12 timer senere.....
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 sånn natt var det her også ble vekket av en forferdelig vond ri 2 timers søvn etter sex. Og tenke Jippi - nå ligner det noe her ble så inni granskauen vondt og veldig fort og jeg ble liggende å stønne meg gjennom og kaste meg rundt for ingen stillinger var gode å ligge i. stod opp og da dabbet smertene av selvom magen ble steinhard med 7 min mellom. Var skikkelig positiv i et par timer, gikk å la meg for å hvile litt igjen og sovnet... Når jeg vaåknet på morgenen var fremdeles takene der og litt menssmerter men jeg føler det har stoppet opp igjen litt skuffende. hehe får håpe det tar seg opp igjen, skal ligge og slappe av litt nå for ryggen er vond og håpe på baby neste natt masse lykke til med forestående fødsel
enda en Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 For noen heldiggriser dere er da. ;-) Jeg derimot har sovet som en stein til kl halv ti. Uten en eneste vond kynner. Jeg håper at dette er opplading til fødsel, at jeg plutselig får sove hele natta, og sover kjempegodt. (haha..Snakk om å finne håp i hengende snøre??!) For de siste ukene har jeg vært oppe minst 2 timer hver natt. Jeg orker ikke tanken på sex, sist var det så sykt vondt at det ikke frister til gjentakelse. Tipper mormunnen ligger like innenfor åpningen og glor, siden han såvidt kunne komme inni meg uten å "bunne". Men om noen dager er jeg vel så desperat at jeg drister meg til å "forføre" mannen igjen. =)
Herkules Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 takk for svar hi hi Da er det vel håp for nr 3 her da siden jeg har super raske fødsler på samvittigheten. første kom 6 t etter første rie og nr 2 kom 45 min etter delvis vannavgang og rie. Det høres ut som dere har mye luring av kroppen og det er det som skremmer meg Håper det gir deg en kjapp fødsel i alle fall, lykke lykke til
lchristin-nydelig tulle Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 hei å hå!! ja da satser vi på skikkelige valentinsbarn her jenter? hehe ja den søvnen...hehe den gjorde meg gal når det begynte m våkennattene men etter å ha kasta mannen som snorker som et uvær på sofaen og tvinger meg selv til å ta livet med ro...ja da skal dere vite..sover jeg like lite men har et bedre humør!! og det er vel positivt? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå