Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 skal inn til vurdering av igangsetting på mandag kl 8. er det store muligheter for å bli "tatt" da? eller sender de mange hjem med knuste håp:S?
-Lambi- Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Det går jeg også rundt å lurer veldig på om dagen Har time til overtidskontroll på mandag. Er da 9 dager over termin. Er vel forskjellig praksis på de ulike sykehusene. Her i Trondheim setter de visst igang etter en uke, så krysser fingrene for at jeg slipper å måtte vente lengre... Blir nok veldig skuffa hvis de sender meg hjem igjen...
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 ja skuffet blir jeg og.. skikklig med det.. det er jo nesten pining det:P "ja du skal inn til vurdering av igangsettelse på mandag".. kommer på mandag ... "neeeeh.. tror vi venter litt til" se for deg ansiktuttrykket ditt da:S huuuuuff... da tror jeg at jeg griner:( sliiiten nå.. jeg har enda 2 uker til temin. men har elveblest. så klør, og er våken nesten hele tiden.. men vi får se.. si fra hvordan det går da:D
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har 4 uker igjen til termin. Var til vekstestimering idag pga kraftig vekst(magemål). Stemte at gutten var stor 3500g allerede :-) Blir vurdert satt igang til termin om det ikke skjer før. Håper at han har dårligtid og kommer snart. Første kom 4 uker før men de andre har kommet til termin. Lykke til til mandagen. Håper du sllipper å blil skuffet.:-))
tanyathe Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 skal bi satt igang til tirsdag to uker over termin. trodde jeg skulle bli satt igang denne tirsdagen, men men har en baby på rundt 5kg i magen.. de mente at siden jeg klarte en baby på 4850g sist gang så skulle jeg klare dette:(
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 takk:D neimen herligheten... de kan vel ikke gjøre det? 4,8 kg,, ja jo,,, men5 kg. greit det ikke er snakk om masse. men det er likevel det når barnet blir så stort... vil jeg tro (er førstegangs så skal ikke si så masse.. men vil nå tro det merkes ja:P) men du får hvertfall ha masse lykke til hvertfall.....alle sammen:D
heg75 Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Jeg var inn på overtidskontroll 14 davger etter termin sist. Ble da sendt hjem igjen, med beskjed om å komme igjen dagen etter. Kl 23.00 på kvelden fikk vi treffe prinsessa!!
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 hehe så heldig da:) da skjedde det naturlig likevel:)
Hakkamella Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Blir sannsynligvis igangsatt på mandag. Har nå gått i 31 timer med rier og er totalt utslitt. Ser ikke ut til at det skal bli noe fødsel i dag heller. På mandag er jeg 16 dager over termin. De kan da vel ikke sende meg hjem da vel? Er kjemperedd for at de skal gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå