Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 jaja jenter.. vet her er fler som har termin 5 mars.. og at man er "fødeklar" når det er 20 dager igjen... så grtulerer:D woohoo, så gla så gla.. tiden har gått sakte. men helhetlig fort.å nå er det bare 20 dager igjen til den datoen vi har ventet på.. sykt å tenke på. har dere alt klart nå da? sykehusbag, "utstyret" i orden?? haha.. huff.. overtrøtt:P
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hehe, ja gratulerer til deg også! Tida har gått sinnsykt fort, samtidig så går det gruelig sakte...føler meg rimelig klar for å få dette overstått nå altså! Her er sykehusbag'en halvpakket, får meg lissom ikke til å pakke ferdig av en eller annen grunn. Men vi bor ikke lange veien fra sykehuset da, så om noe er glemt er det vel ikke krise akkurat:) Utstyret ellers er vel nogenlunde i orden, har det meste fra forrige snuppa. Har på følelsen av at det er noen jeg burde ha kjøpt, som jeg har glemt, men hva?? Hehe..sikkert ingen krise det heller:)
Mayken Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Klar til å bli ferdig nå jeg også. Det meste er på plass, i hvertfall det viktigste har jo det meste fra forrige gang, mangler bare noen småting til fødebaggen. Er ganske lei nå etter et svangerskap med absolut alt av plager, har fått jobbe 1 dag etter at testen ble positiv, så jeg har med andre ord vært sykemeldt hele svangerskapet. Nå vil jeg bare møte knøttet i magen og kunne starte familielivet som 2 barnsmor, skal bli godt å kunne ta seg av snuppa igjen, savner å ha henne på fanget.
molla81 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 jippi!!! ENDELIG!! haha.. har gått sykt fort den siste tia synes jeg.. tror det meste av utstyr er klart, mangler å hente seng bare.. å så vurdere vi en vippestol... bagen blir jeg lissom aldri ferdi med... har ikke kjøpt noen amme-bher for aner ikke hvordan jeg blir, så tenkte å kjøpr amme-singleter til å byne med men finner ingen!!! fant en på hm i går men var så ekkelt stoff.... hmm jaja blir vel en løsning...gleder meg noe sinnsykt nå!!! ho kan godt få komme før!!
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 hehe ja nei det er alltid noe man "burde" kjøpe men man ikke vet hva.. humhum.. merklige greier.. ja dinna berømte sykehusbagen blir aldri ferdig hos meg. har ikke begynt på den heller:S burde kansje gjøre det i helga... tilfelle rottefelle;) jeg skal inn til vurdeing av igangsettelse så jeg er kjempeklar om barnet kommer nå.. tror jeg blir meeeeget skuffet om ikke h*n får komme da... liksom gått å leeeengtet siden jeg fikk håp om det... men meeen... vi får kose oss siste tiden.. sykemeldt hele sv.skapet altså? hva har du tatt deg til da? merker jeg er rastløs bare nå. og jeg har bare hatt fri i 4 dager..alt husarbeidet er nesten tatt allerede, og jeg måker snø miiinst 2 ganger daglig.. heheh... noen tips til hva jeg kan gjøre da?? :) vi er snart ferdige nå jenter. så vi får bare holde ut.. selv om det til tider kan virke som maaaaaange 100 år til.
♥ Notie♥ Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Helt utrolig at det bare er 20 dager igjen ja, tiden har gått så fort! Her er alt klart, utstyret på plass, bag'en nesten ferdigpakket og huset relativt rent.. er klar som et egg på en måte, men håper samtidig at jeg kan kose meg med noen uker permisjon her hjemme før livet blir snudd på hodet (ja, det er førstemann for min del:). Vi får lese bøker, se film, bake, strikke og samtidig prøve å slappe av og forberede oss som best vi kan! Selv skal jeg benytte sjansen til å ta noen ringerunder rundt til folk jeg ikke har snakket med på en stund, og kanskje sende et postkort eller to, sånt er jo alltid kjekt å få i posten. Flere gode forslag? Åja, og så skal jeg sørge for å kose meg litt ekstra sammen med mannen min, gå på kino og restaurant, det kan jo fort bli en stund til neste gang!
Sol + spire Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Å ja, tenk bare 20 dager igjen. Helt herlig å tenke på. Håper det ikke er så mange engang. Fødte 10 dager før tiden forrige gang og håper noe i den duren denne gangen og. Fødebagen er vel klar, men føler at den ikke er helt klar allikevel. Men jeg tenker at vi overlever nok uansett om jeg har glemt noe. Føler at det ble så utrolig mye unyttig i bagen sist og prøver å begrense meg litt. Jeg har heller ikke tenkt å være på sykehuset så veldig lenge. Om alt går som det skal så klart. Synes det var bare stress sist. Ikke fikk jeg sove heller. Så håper å komme meg fort hjem. Har jo ei som venter hjemme også. De siste dagene har halsbrannen virkelig blitt enda verre. Trodde ikke det var mulig!! Har faktisk vært så illle at jeg har kastet opp pga det. Det er ikke gøy!! Ellers har svangerskapet vært preget av bekkenløsning og voldsomme kynnere, så jeg begynner å bli litt lei ja kan man si. Så nå gleder jeg meg sånn til å se lille Anna. Og håper hun gleder seg sånn til å møte mamman sin at hun kommer om ikke så lenge..
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 huff... ja nei ikke greit å være gravid til alle tider nej.. klart.. vi har/får jo våre fordeler;) men ikke i forhold til pain`en som vi gjennomgår... men vi er snaaart ferdige, og guud kor deilig det skal bli... gleder meg til å se nurket mitt.. er så spendt på hvilket kjønn og utseende:P hihi.. nei skal bli bra artig:) og sikkert slitsomt:P men men... gratulerer Norge=) 3 nordmenn på pallen igjen:D hihi
Sol + spire Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Blir nok en spennende fødsel når du ikke vet kjønnet. de sier jo at det er en annen opplevelse enn hvis en vet det. Men jeg var for nysgjerrig, mest for å se om jeg hadde rett i mine antakelser. Noe jeg hadde. Har ei jente fra før som er 1 1/2 år og har masse klær fra henne som kan brukes på nytt. Veldig praktisk! Ja de var jaggu flinke disse skiskyterne:) Heia heia:)
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 ååh.. ei lita prinsesse til altså ååh.. ja nei vi har litt av hvert.. men mest nøytrale klær:) åh så jeg gleder meeeg.. kjenner det kribler i hele kroppen.. er førstegangs så er riiimelig spendt;) hihi....
Sol + spire Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Har du noe magefølelse på hva det blir eller? Skjønner godt at du er spent nå ja. Forsvinner liksom ikke denne spenningen selv om man har gjort det før....hehe
Mayken Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 Kjenner jeg har sommerfugler i magen av spenning selv. Litt annen følelse denne gangen enn sist. Da visste vi at vi skulle få ei jente, denne gangen har vi også bestemt oss for å ikke vite. Blir litt ekstra spenning på fødestua da:) Men synes godt at denne ungen kan komme snart, er ganske lei av å vente og å ha så mye vondt nå.
Sol + spire Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 Jepp blir så godt å få det overstått. Har ei venninne som fikk gutten sin i dag. Og jeg er sjalu...hehe...Hun hadde termin i morgen. Det gikk veldig fort. Fikk gutten i ambulansen. Fra vannet gikk til han var ute så tok det bare 6 timer. Og hun var førstegangs. Gikk fort og greit. De har det bare bra. Så nå håper jeg at de kynnerene som kommer hele tiden her går over til å bli noe mer. Men har ikke så store forhåpninger da jeg har vært plaget av disse tidligere. Grr...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå