Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Men hvordan skal jeg klare det alene?Uten bil med henger + 2 unger og en katt.Heldigvis skal jeg ikke flytte på hvitevarer men store senger+tv osv.Kan jeg tilby 1000kr til den som eventuelt hjelper meg eller er det lite?Ca 2 lass for jeg kjører småting selv.Det er 10 min kjøring til der jeg skal flytte.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har aldri betlt vennene mine noe annet enn middag og gdt selskap når de har hjulpet meg:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Nei men må må jeg nesten spørre fjerne slektinger eller noe for jeg har ikke noen som orker.Alle har mye annet å gjøre+dem jeg har fått hjelp av før -tør jeg ikke spørre igjen.Har ingen guttevenner heller:=(
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Da er det verre ja... (jeg spør riktignok de samme hver gang, og jeg tror de ble litt lei når jeg flytta for 7 gang på 4 år:p hihi) Men tilby en god middag og kanskje, dersom det er helg, litt vin osv, som du spanderer som takk for hjelpen. Kanskje noen fjerne slektninger synes det er hyggelig å se deg og ungene også vettu:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Hehe så snill du er som gidder å svare:=) Nå har jeg skreve på msnen:1500kr til den som hjelper meg å flytte hehe:=) Lite despo!
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Hehe, kanskje jeg skal sjekke msn min og tjene 1500 enkle kroner?! *mon tro om jeg har deg der* Håper du får litt hjelp med flyttingen. Evt kan du leie en henger og få noen som liker ungene til å passe dem for et par hundrelapper mens du kjører flyttelass. Penger spart osv... Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå