Gå til innhold

Filler`n, jeg er så stressa! FLYTTE...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvordan skal jeg klare det alene?Uten bil med henger + 2 unger og en katt.Heldigvis skal jeg ikke flytte på hvitevarer men store senger+tv osv.Kan jeg tilby 1000kr til den som eventuelt hjelper meg eller er det lite?Ca 2 lass for jeg kjører småting selv.Det er 10 min kjøring til der jeg skal flytte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri betlt vennene mine noe annet enn middag og gdt selskap når de har hjulpet meg:)

Skrevet

Nei men må må jeg nesten spørre fjerne slektinger eller noe for jeg har ikke noen som orker.Alle har mye annet å gjøre+dem jeg har fått hjelp av før -tør jeg ikke spørre igjen.Har ingen guttevenner heller:=(

Skrevet

Da er det verre ja...

(jeg spør riktignok de samme hver gang, og jeg tror de ble litt lei når jeg flytta for 7 gang på 4 år:p hihi)

Men tilby en god middag og kanskje, dersom det er helg, litt vin osv, som du spanderer som takk for hjelpen. Kanskje noen fjerne slektninger synes det er hyggelig å se deg og ungene også vettu:)

Skrevet

Hehe så snill du er som gidder å svare:=) Nå har jeg skreve på msnen:1500kr til den som hjelper meg å flytte hehe:=) Lite despo!

Skrevet

Hehe, kanskje jeg skal sjekke msn min og tjene 1500 enkle kroner?!

*mon tro om jeg har deg der*

Håper du får litt hjelp med flyttingen. Evt kan du leie en henger og få noen som liker ungene til å passe dem for et par hundrelapper mens du kjører flyttelass. Penger spart osv... Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...