Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Min er veldig kosete av seg og klemmer og koser meg ved hver anledning.Han elsker å sitte i fanget og stryker meg over håret .For en deilig sukkerklump jeg har:)
La Perla Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Ja, heldigvis! Min er 4 1/2, men fremdeles veldig klad i å kose masse med mammaen sin. Jeg bare fråtser i klemmer, susser, kos og klapp. Vi må nyte det så lenge det varer.
brooklyn Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 JAAAAA! Han er 3.5 år og kan plutselig avbryte middagen for at han må få en klem og en suss. Me like! Når vi sitter i sofaen vil han ofte kose med håret og klemme og holde hånden:) Jeg liker det kjempegodt, synes det er SÅÅ koselig! Når mormor sitter barnevakt og de leser bok er hun aldeles lykkelig over all den kosen hun får. Når han kommer inn til oss om natten, med vannflasken i en hånd og puten sin i en annen, klatrer han opp i sengen vår og legger seg mellom oss. Snur seg mot meg og stryker meg med hånden på kinnet mitt før han sovner. Da føler jeg at jeg har gjort noe riktig:) Håper det varer lenge!
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Ja! Har en gutt på fem år som alltid har vært veldig kosete av seg. Håper det varer lenge. :-) Forteller meg at han er glad i meg og sier jeg er den beste mammaen i verden. ;-) Veldig søtt!!!
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Ååååh så koselig:)håper det varer leeenge ja:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Har også en fantastisk liten koseklump på 3 1/2!Han susser og koser og klemmer og er bare såååå god! :-D
tonebf Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Han koser en god del, gjerne sitte fanget ofte! Kos, kyss og klem Nydelingen min <3
mormor.com Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Har en gutt som blir 4 år i dag, og han er ikke særlig kosete:( Han skal bare gå ut å finne på noe gøy sier han. Han har ikke tid til å være sammen med verken mamma eller pappa. han elsker å stå på ski og skøyter og egentlig alt som har med idrett å gjøre. Han elsker til og med sport på NRK, noe som både jeg og faren hater. Vi er ikke sportsmennesker. Men gutten vår på fire år kan sitte å se hopprenn, skøyteløp, skiløp og egentlig alt som har med idrett å gjøre. Lurer på hvor han har fått det i fra?
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Hvilket stjernetegn er de kosete guttene deres? Nysgjerrig
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 "Du er bestevennen min, mamma!" hører jeg dagen lang for tida! =) Ellers er både 4-åringen og 2-åringen kosete, mens babyen liker seg best på gulvet(sånn var de de to eldste også på den alderen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå