Gå til innhold

Hvordan style underlivet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge pyntet meg litt der nede, men er så lei av alle disse røde prikkene jeg får av å barbere meg! Huden blir jo så irritert! Noen som har tips til å få fitta glatt og fin, uten irritert hud?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk litt babypulver eller så kan du bare bruke en uparfymert krem etter at du har shavet deg. den kremen jeg bruker er en barnekrem (natusan) innholder alovera, funker fint for meg.

Skrevet

Kjøpe en slags olje mot nettopp dette på Kondomeriet. Funker finfint.

Skrevet

Jeg har kjøpt RFSU intim aftershave, den er bra:)

Skrevet

jeg har brukt den jeg å å var kjempe fornøyd.

Skrevet

Takk for svar! Må vel prøve da... Har kjøpt meg en elektrisk ladyshaver en gang, men den funket ikke slik jeg håpet.. tok ikke grundig nok, så jeg følte meg som et piggsvin!

Noen som vokser selv da? Virker j..... vondt, men kunne tenkt meg å gjort det for å bli kvitt håra for lenger tid om gangen. Når man barberer kommer de jo tilbake etter en dag..

Skrevet

Barberer hver tredje dag, bruker RFSU Aftershave eller aloe vera. Hvis det går noe særlig lenger enn de tre dagene siden sist jeg barberte bruker jeg gjerne litt desinfeksjonsgel for å unngå røde nupper.

Jeg har i hvertfall kommet fram til at det avgjørende er at huda "holdes" vant til barberinga. Det er jo sånn som når typen barberer hodet første gang om våren, det blir sårt, nuppete og ikke noe særlig. Etter ei stund kan han barbere tørt uten irritasjon...

Skrevet

Du kan jo besøke hudpleieklinikk som tilbyr voksing. Da er det eneste problemet du kan få, innegrodde hår/betendte hårsekker, men dette skal man kunne unnastyre dersom man er flink til å peele. Sverger du heller til barbering, må du huske å bruke lunket vann(best å barbere i dusjen) og gjøre d jevnlig, slik at huden blir vandt til det. Helst ikke bruk engangshøvler, men f.eks. gilette til damer, eller mach 3(til menn) Den nye rfsu-barberingsgelen er også grei. Så er d noe som heter blitz blank man kan kjøpe på kondomeriet, hårfjerning. Men, all hårfjerning virker forskjellig på folk. For vi har alle forskjellige hårvekster og hud! ville kanksje tatt en tur innom en hudpleieklinikk. De kan mer hjelpe deg med noe som tilpasser DEG.

Skrevet

vooksing anbefaler jeg på det sterkeste!!!!!!der kan de " style" for deg også!!!!!og du slipper røde prikker, jeg har aldri fått ingrodde hår heller...evt på du ha lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...