Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hvorfor er det sånn tro? Normalt sett ville jeg vært stup trøtt, og vært i seng seinest 22.30. Nå er jeg i uke 31, og har vel ikke sovet en natt sammenhengende siden ca uke 12. Begynner å tære på, men jeg har ingen grunn for å ikke sove! Ja, det sparker og romsterer, men det er ikke det som holder meg våken. Sparking er jo bare betryggende. Har heller ikke vondt eller spesiellt mye å tenke på.. Er det noen som har samme problemstilling her?
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 har vel samme problemstilling i forhold til å ikke få sove men jeg vet hva grunnen er da... å jeg sliter veldig med trøtthet osv.. skikklig pyton..
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Ja, det er merkelig... Blir faktisk slitsomt å ha en avtale om dagen. Som i dag, kl tre er faktisk litt tidlig om morgenen mår man sovner v sekstiden....
baby ventes 11 mars :) Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 ja jeg har holdt på sånn i mange uker nå... jm sa at kroppen forbereder seg på våke netter med babyen så da er kanskje det grunnen??? jeg finner ingen gode ligge stillinger heller da,,, våkner av ingenting,,, er konstant trøtt hele tiden, men alikevelsover jeg lite,,, hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg stupt, jeg er egentlig et skikkelig murmeldyr
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Det er på en måte godt å høre at det finnes andre med samme plagene Normalt sett er jeg ogå litt av et murmeldyr, lader som regel opp hele vinteren og tar det litt mer ut om sommeren! hehe.... Lykke til videre da, vet ikke hvilken uke du er i, men søvnproblemene er vel vedvarende til bebbi'n er ute... Gleder meg til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå