Gå til innhold

Er gutten min unormal????

Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt første barn, så jeg må bare spørre. Han er nå 2 mnd og 4 dager. Han får flaske , siden jeg ikke fikk melk etter keisersnitt. Jeg gir han mat i 21 tiden, koser med han, nusser og prater. Han raper, og jeg skifter på han. Så sier vi natta til pappa, og jeg legger han i sengen. Han ligger der og plundrer og prater men skriker ikke. Sovner etter maks 10 min. Da sover han hele natten, og våkner 07 blid som en sol. Vi skifter , prater, og koser så er det mat . Han er da våken til kl 10 da spiser han igjen. I mellomtiden leker vi på babygy, synger ol. Spiser kl 10 , skifter og ut å sove i vognen på tur. Sover da til ca kl 15. Han griner altså ikke, og er ikke vanskelig. Kan han være syk? Er ikke alle babyer grinete? eller trenger å få det ut? Er han for lat til å skrike? Eneste gangen han griner er hvis jeg er for treig med å finne maten. Hjelp meg, jeg trenger seriøse svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, min var helt lik, prikk lik i forhold til gråting - og jeg var også litt bekymret. Jeg lurte på om det var noe galt med han siden han aldri gråt. Det ble litt mer gråting etterhvert - men nå er han ett år eldre enn din og han er fortsatt en rolig og fornøyd gutt. Ikke bekymre deg, bare gled deg over at det er sånn;)

Skrevet

Aner ikke om det er unormalt, men min første tanke var at han sover veldig mye..?? Hele natten og fra 12-15?

Men hva vet jeg, min sov sikkert lite, så sikkert ikke riktig å sammenlikne ;)

Håper noen andre kan svare deg!

Skrevet

Koooos deg og nyyyt det :) Han er en frisk og flott baby, og vit og kose deg med det, ikke sikkert neste blir sammeleis..

Vi hadde skriking i ett år.. det var ikke hygglig. Venninna mi hadde en slik som din. Nå var våres syk da men.. Nei han er ikke for lat til å skrike, men han har ikke vondt og får mat og skift når han skal, da er de godt fornøyd. Håper inderlig det fortsetter for jeg unner ingen å få barn som skriker.

Kos deg videre med din herlige lille gutt :)

Skrevet

han sover hele natten, fra 12 til 15 og smådupper litt innimellom kos, leking osv på kvelden....

Skrevet

dytt.......

Skrevet

Hadde en sånn selv. Han begynte å skrike da han var 4-5 mnd ;-)

Skrevet

Min jente var også sånn. Jeg husker jeg tenkte : Jeg trodde babyer gråt hele tiden jeg, min gråter jo aldri. Hehe. Min gråt når hun ville ha mat og det var det.

Men når hun ble eldre viste hun jammen at hun hadde stemme hun også :D

Skrevet

Han høres ut som en frisk,fin,sunn,blid og fornøyd perfekt liten gutt.Nyt det! Noen babyer sover masse,andre ikke så mye.Bare vær glad for at han ikke gråter du.Da har han ihvertfall ikke magevondt osv!

Hilsen 3 barnsmamma med fornøyde rolige babyer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...