Gå til innhold

hei på you Midnightsun

Anbefalte innlegg

Skrevet

er her jeg også,bare alt for travelt til å skive noen ord....men jeg leser og får med meg det som skjer her inne-)

Her går det sånn passe. Men dagan går no alikavel-)) Er for tiden sykemeldt,har det litt tøfft her hjemme for tiden. Men det ordner seg nok-))

Hvordan står det til med deg og dine da? Alt vel håper jeg-))

Nå skal jeg sjekke eldste for lus,for det var det ei som kom drassende med i går.LUS, ekkle,ekkle dyrene,usj

Men vi snakkes ,håper jeg-))

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NÆH HALLA PÅ DEG Å =))))

Så det måtte en Fredag den 13 til for å høre fra deg altså ;o)

SÅ gøy å ENDELIG se deg!!!! Trodde du var limt fast på vagglene og verpa som bare det jeg ;o)

Ikke rart du er sykemledt.Yrket ditt er ikke bare bare.Å med resten i tillegg,så har du godt av å få roa ned litt.

Her er det som det pleier................. Noen ting forandrer seg aldri.

Men ellers er jeg vel som før.Litt mindre gøts i kroppen,men det må vel snart snu.Venter på barnebarn nr 3.Ikke lenge til ;o)

Lilletrass har hatt verdens verste spysyka.I 3 dager har han ikke holdt på noe eller inntatt noe som holdt seg der.Men legen mente det ordna seg snart.Så syk har ingen her vært.Han er svak nå ja..Å jeg redd...

Men får tro på den legen noen timer til.

Å LUS ja.Så koselig.....=(((( ÆSJ

Jeg får hetta bare av å lese det jeg!! Håper du får bekjempa di krypa.

Håper å vi snakkes.Må ikke bli så lenge til neste gang.Er låv å komme MER innom enn du har gjort til nå altså!!!

Jeg er her jeg,og på msn og jammen meg på fb å ;0) Rett sagt er jeg overalt,hehe.

STOR KLEM tilbake.=0)

Så gøy å høre fra deg atte!!

Skrevet

Hei og hå-)))

Nei,her blir det ikke mer verping,det kan jeg love deg-))) Har "ordna" den saken for en stund tilbake.Ellers er jeg redd vi hadde fått både fem og seks unger-)))

Så gøy med flere barnebarn-)) Er det lenge til termin??

Her har vi hatt lusekur hele gjengen i dagevis nå. Er søren ikke lette å få øye på de små krypene. Men nå håper jeg at hele gjengen er krepert, for jeg orker ikke den klesvasken en gang til....Vasker og vasker fortsatt-))

Spysyken er ikke noe særlig nei. Stakkars liten.Er lenge og det,med 3 dager. Håper han er på bedringens vei nå da-))

Nå skal jeg hoppe til køys. Vi var oppe kl 6 i dag, og har vært hele dagen på ridestevne med de eldste jentene, så nå er jeg utslitt gitt-))

Må dere ha en fortsatt fin helg,hele gjengen, så snakkes vi snart-))

Klem tilbake-)

Skrevet

;o) Jeg får tro deg,ang verping.He he he

Jo flere unger jo mere gøy som skjer.Du har jo en stor gjeng du å da.

Ja er gøy med flere barnebarn.Men skummelt også.Den ventes om litt over to uker =) Men kan jo fort komme når som helst da.

Du får prøve synge "en elefant kom marsjerende" osv.Kanskje kommer krypa tasslende ut av seg selv? Nei,huff jeg missunner deg ikke det der.Jeg har aldri hatt di i hus,gudsjelov.Men vasker klær ala en gærning alikevell.Omgangsyke er slett ikke snill mot klær nei.

Dag 5 er over.Å han er enda syk,begge veier.Men håper av hele mitt hjærte at dagen i mårra blir bedre.

Hørtes gøy ut med ridestevne =)) Ble det noen sløyfer på di eller`??

Eldste gutt prøvde seg en gang.Ble overtalt.Men rakk ikke opp til noe plass nei.hehe.Men tøft gjort alikevell av en 16åring uten erfaring.

Min dag har ikke vært så spennende som din ;o)

Ha en fin Søndag dere også.

Vi snakkes ja.For du må bare ikke prøve deg å fordufte igjen altså!!!

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...