1+1=3 :) Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Er snart fem måneder på vei og er fremdeles plaget av sånne hormonelle kviser. Er det ikke meningen at det skal gi seg i løpet av de 3-4 første månedene?! Blir så lei og irritert! Føler meg ikke akkurat lekker for tiden! Flere...? Det er jo så lite man kan gjøre med disse plagene når man er gravid, det meste kan jo være skadelig i forhold til den lille - så den sjansen tar man jo selvfølgelig ikke. Har vært hos hudlege og spurt og han sier at de ikke ønsker å sette i gang noen som helst behandling under graviditet (og amming). Dersom dette vedvarer, betyr jo det i praksis at jeg må se ut slik i halvannet år til før evt. noe medisinsk kan gjøres. Deprimerende utsikter... Håper at det gir seg av seg selv da. Heldigvis så er sluttpremien verdt det meste av plager. Men innimellom når man får et glimt av pizzafjeset i speilet, så må det vel være lov å sukke tungt og klage litt...?
lykkeligV Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hei. Jeg slet med det samme, inntil for ca 3 uker siden (er 21+4), da oppdaget jeg Zona extra intensive Skin Repair. Smører meg i ansiktet med den hver kveld nå. Fungerer kjempebra på meg, og er helt naturlig =)
1+1=3 :) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Tusen takk for svar! Jeg må ta meg en tur på apoteket og få kjøpt den kremen.
lykkeligV Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Ja, gjør det =) De har den på helsekosten også. Lykke til og god helg=)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 jeg tok solarium. da forsvant kvisene jeg hadde fått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå