Liljekonvall<3 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg hoster så jeg brekker meg her jeg sitter! Og noen ganger så kjenner jeg at jeg lekker litt nedentil(nok til at jeg må skifte undertøy).. Jeg har prøvd å "lokalisere" hvor det kommer fra, og jeg er ganske sikker på at det ikke er urin. Så jeg lurer på om det kan være fostervann? "væsken" gir ikke noe farge i trusen, så det virker ikke som utflod heller.. Noen som har noen formening om hva det kan være? Føler nesten at dette er litt for tynn grunn til å ringe føden..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 hei, jeg har det samme, og vert til både jordmor og lege, men det er ikke fostervann.. det kan være nesten vannflytende utflod også.. jeg var veldig redd, for det skjedde litt ofte , rett etter jeg var på do kom det når jeg gikk så trusa blei våt..pluss når jeg hostet eller anstrenger meg.. men har vert på ul og allt er bra.. så om du ikke får smerter eller at det renner masse så kan du nok ta det med ro
Liljekonvall<3 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Ok takk! =) Har løftet opp telefonen flere ganger for å ringe føden, men føler at jeg virker så hysterisk.. Da får jeg prøve å sove litt, og se om det kanskje går over.. Takk igjen..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg hadde det sånn forige gang, da jeg ble skikkelig forkjølet/influensa, med sånne brekning-hoste-kuler. Etter å ha hatt disse kraftige hostekulene en ukes tid, døgnet rundt, begynte jeg å lekke der nede. Men det var urinlekkasje da, og det var JÆVLIG irriterende! samme kor mye jeg kneip under hostekulene nermest fosset det ut på det verste, det var grusomt.. syk og jævlig og tisset på meg selv:( noe drit. Men det var meg, hos deg kan det jo være urin, utflod eller fostervann, vet ikke. Prøv å bruke bind, og "analyser" innholdet i bindet, la det ligge en dag før du hiver det foreksempel, så kjener du fort om det lukter gammel urin av bindet
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Du skal ikke lekke fostervann, det kan være farlig for babyen kan få for lite. Sannsynligvis er det urin eller utflod, men jeg ville uansett ringt for å være helt sikker. Sikkert ikke noe farlig, men ring likevel du! Klem og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå