sassi87 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Har så lyst å kjøpe noe fint til mannen min på lørdag, noen bra forslag på lur:))????
Sweet Georgia Brown Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Pappabok, samlivsbok, massage på ett profft sted? Middag for 2 med kino? Besök hos fotograf med dej? Jag tar min med på kino i alla fall, har inte hunnit tänka mer än det.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Min mann tar meg med på danmarkstur uten unger å hunder:) Det kommert til å bli deilig
Mia29 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Hvis jeg bare skal gi en liten ting pleier jeg å kjøpe en liten eske håndplukket konfekt. Vet ikke hvor du bor, i de store byene får man det sikkert flere steder. Ellers skal den de har på Baker Hansen være god. Til Valentines kan man jo legge med noen slike hjertesjokolader i rødt sølvpapir. Synes konfekt er så fint for da kan jeg få smake også )
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 har store planer om å gi han en baby helst i løpet av dagen men om det må over midtnatt så blir det valentine baby skal i alle fall ikke i noen butikk i dag med disse maseriene! Kanskje steke en romantisk grandiosa om det skulle være sånn at vi fremdeles er hjemme uten baby i morgen. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå