Dronningen! Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Regner med at det er noen som har hatt problemer med menisken eller som har ekspertise på det feltet her inne... Hvor lang tid tar MR?
Raych Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har tatt MR av kneet og da tok det ca 40 min:)
Dronningen! Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Å christ... må jeg ligge inne i det røret i 40 minutter?? Kommer jo til å kjede på meg både det ene og det andre.. Har du tatt menisken også?
vildejenta Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 jeg tok MR av kneet, hadde skada leddbåndet, det tok 15min
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg tok av magen. Fikk beskjed om at det ville ta en time siden det er mange lag å ta bilder av i magen. Men det tok bare 20min. Jeg fikk høre radio og lå med en knapp i handen i tilfelle jeg bare måtte ut av en eller annen grunn. Han snakket også til meg "der inne". Trekk pusten, hold, pust ut. Det bråker noe voldsomt. Jeg mistet følelsen av tid der inne.
Dronningen! Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 Takk for opplysninger jenter:o) Jeg kjeder meg jo etter 2 minutter så dette kan bli en prøvelse...
Blue Lady Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 MR av kne tar ca 15 min, dersom du ligger helt i ro med kneet, og at de ikke trenger å flytte på kneet for å få de bildene de vil ha.
Dronningen! Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2009 Takk.... Har noen av dere tatt menisken?
~Roskva~ Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Man kan høre på radio eller cd inni der :-) Ta med musikk eller en lydbok, så kjeder du deg ikke så lett.
Dronningen! Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2009 Jeg kan jo ikke ha med meg noe med metall i inn i maskinen pga magnetfeltene... Hvordan løser jeg det da?
~Roskva~ Skrevet 13. februar 2009 #12 Skrevet 13. februar 2009 Den MR-maskina de brukte på meg har CD-spiller utenfor, med høyttalere inni maskina :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. februar 2009 #13 Skrevet 13. februar 2009 Off da. Har du skadet deg? Ja, man kan ikke ha små lusespenner engang. Jeg har tatt det, og husker ikke at det tok noe tid. Fort og greit. Jeg har skadet ytre menisk! Det er en belastningsskade da. Men, hvis jeg ikke trener går det bra, så jeg har ikke gjort noe med det enda. Eneste er jo kikkhullsoperasjon for å fjerne brusk evt. Masse lykkke til da. Klem
Dronningen! Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2009 Ja huff da... helt enig der! Nei dette er resultatet av lang tids spill med skøyter på bena - sport er farlig!! Jeg har fått time 1. april og knasker akkurat nå Voltaren ved behov (og det behovet begynner å bli slitsomt), jeg går som en gammel dame med rullator og så gammel er jeg faktisk ikke:o) Takk for lykke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå