Liljekonvall<3 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg hoster så jeg brekker meg her jeg sitter! Og noen ganger så kjenner jeg at jeg lekker litt nedentil(nok til at jeg må skifte undertøy).. Jeg har prøvd å "lokalisere" hvor det kommer fra, og jeg er ganske sikker på at det ikke er urin. Så jeg lurer på om det kan være fostervann? "væsken" gir ikke noe farge i trusen, så det virker ikke som utflod heller.. Noen som har noen formening om hva det kan være? Føler nesten at dette er litt for tynn grunn til å ringe føden..
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Hei! Jeg synes det høress litt rart ut hvis du skulle lekke forstervann. Jeg ville tro at vannet kom styrtende hvis det gikk hull på fosterposen. Men, jeg kan ikke dette, er førstegangsfødende.... Kanskje ok å ringe føden bare for å få et svar? Det kan jo hende det er en naturlig forklaring på dette også...
to_tette? Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 vil tro at det sannsynligvis er urin likevel
såpebobledama Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg hosta så mye at jeg brakk meg jeg og.. Men det er helt klart urin,det som jeg lekker. Tynt,riktignok,men likevel. Syns du skal ringe om du er bekymra. Det er bedre å få svar.
Mia29 Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Hei! Jeg støtter de som sier du bør ringe føden hvis du er usikker. Vi vil aldri kunne gi deg kvalitetssikrede svar. Men jeg vil somflere andre her tro det er urin det er snakk om. Jeg er førstegangs, men fostervann skal visstnok ha en ganske karakteristisk lukt. Jeg vet ikke om du kjenner noen spesiell lukt. Urin vil ofte være mer eller mindre luktfri når den er helt fersk så sant du ikke har spist noe spesiellt eller har bakterier i urinen. Fargen avhenger av hvor mye du drikker.
*Super*Mamman* Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Hvis det er fortervann vil det lekke litt eller og, og ikkekun når du nyser, hoster osv.. Er nok ganske sikker på at det er urin eller utflod. Men er du usikker tar du kontakt med føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå