Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har gitt min baby på 2 mnd kokt avkjølt vann på flaske, dette kanb vel ikke være skadelig?
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Det er ikke skadelig. Heller sunt og en god start på livet videre. Det du må være obs på er at vann ikke tar plassen til mm/mme!! Da blir barnet feilernært! Avkjlt, kokt vann anbefales å prøves som "rapevann" hos babyer som plages med luft. (I stede for sukkervann som i dag er påvist å være en risikofaktor for å utvikle diabetes 2 senere i livet!)
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Takk for svar. Gir bare litt innimellom når han leker , pludrer , og prater litt. Tanken slo meg i dag, er jo ofte tørst selv, og få litt vann er jo så godt! Blir sikkert tørste disse små krabatene også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå