Gå til innhold

Vann på flaske!


 Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gitt min baby på 2 mnd kokt avkjølt vann på flaske, dette kanb vel ikke være skadelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke skadelig.

Heller sunt og en god start på livet videre.

Det du må være obs på er at vann ikke tar plassen til mm/mme!!

Da blir barnet feilernært!

 

Avkjlt, kokt vann anbefales å prøves som "rapevann" hos babyer som plages med luft. (I stede for sukkervann som i dag er påvist å være en risikofaktor for å utvikle diabetes 2 senere i livet!)

Skrevet

Takk for svar. Gir bare litt innimellom når han leker , pludrer , og prater litt. Tanken slo meg i dag, er jo ofte tørst selv, og få litt vann er jo så godt!

Blir sikkert tørste disse små krabatene også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...