LapScouse Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har så lyst å lage stort barnerom av soverommet vårt og legge begge barna inn der. Jenta er 3 mnd. Eldstemann er 2 neste mnd, han fikk ikke eget rom før han var 15 mnd pga plass. 3 mnd for tidlig eller tror dere det går fint? Hun får 1 måltid i løpet av natten, og storebror vokner ikke av knirkingen når hun gir beskjed (vi har lagt alle 4 på 1 rom i uken som gikk), så det skal gå fint. Me er allikevel litt i stuss. Tanker/ synspunkt?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Går sikkert fint, selv om jeg selv ikke hadde gidda å løpe fra rom til rom for å hente baby, amme, og legge tilbake uten å vekke for mye. Men er mange som gjør det. Jeg la Jonas på eget rom rundt 6,5 måneder- da fikk han ikke mat om natten. Uken etter sov han rundt....
Hikken Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg la frøkna på eget rom da hun var 14 dager. Makan til bråkebøtte! Gikk veldig fint, selv om jeg var litt stressa de første dagene, alle sov mye bedre med en gang (inkludert henne).
Bare jeg er meg :o) Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Eldste sov på vårt rom til han var 8 mnd. Kun fordi vi hadde bare et soverom,hehe Mini var tre uker....Gikk kjempe fint.
LapScouse Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 høres bra ut dette..... Blir reint mota på gjøre det!
Chiquita Bananas Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Var 6 måneder hos oss....Da var gubben lei av alle de søte babylydene han lagde - jeg elsket dem, ga meg trygghet at han var i live hehehe.... Men det er vel greit å vente til hun sover gjennom natta for da slipper du å stå opp og gå til et annet rom for å hente henne....
It's all about me Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Begge havnet på eget rom da de var 2 mnd. Blir det en nr.3 havner h*n på eget rom enda tidligere. Å flytte de ut har gjort underverket på både min søvn og dems søvn, og de nattavvente seg selv i løpet av få netter.
LapScouse Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2009 Fantastisk. Jeg er overbevist.... ! Nå er det bare å handle inn nye sprinkelsenger og gardiner, tjohooo!
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Da de var 3 mnd.. Gikk så fint atte:)
Gjest mphs Skrevet 12. februar 2009 #10 Skrevet 12. februar 2009 Første var 2 år og 3 mnd og andre 9 mnd.
Dotten Skrevet 12. februar 2009 #11 Skrevet 12. februar 2009 Snuppa var 8 mnd. men ammet fortsatt både 2 og 3 ganger om natten. Var slitsomt, men det gikk det og. Hun har alltid vært lett å legge da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå