☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hvor mye olje skal man bruke da man wokker? Hvor sterk varme? Og hvordan ser man at det er ferdig?
mamarama og lille banan Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 du bruker sterk varme og en god dæsj med olje. det spørs hva du lager, men grønnsakene skal være noe sprø ennå når de er ferdige.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Synes grønnsakene blir fort bløte jeg,det som er prob:( Nå idag hadde jeg brokkoli,blomkål(den ble grei) og gulerøtter.
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg woker sukkerreter, fersk paprika, vårløk, bønnespirer, vannkastanjer, bambuskudd, og feks kylling i varm nøytral olje, litt og litt og så blander jeg alt og i pannen til slutt rett før servering. Bruker en ferdigsaus feks thai eller kinesisk...serverer med enten ris, nudler og gjerne søt chilisaus Elsker asiatisk mat og har nå fått øya opp for særlig thaimaten....på lørdag skal vi ha "thai-aften" å lage til mange retter, bla hjemmelagde vårruller, en kylling rett med red curry og kokkosmelk...mmmm...gleder meg..
mamarama og lille banan Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 mm, thaimat er nam, ja hvis grønnsakene blir for myke, har du nok stekt dem for lenge.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 Ok,da får jeg prøve litt kortere neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå