Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..om jeg kan være gravid. Hadde siste mens 10.01.09. Skal sies at jeg har gått lenge på p-piller og har slitt litt for å få tilbake mens. IKM var nå på tirsdag som var. Har hatt mensmurringer i ca halvannen uke, stikker mest i høyre side.Fryser som aldri før og orker ikke tanken på søtsaker selv om jeg er kjempeglad i alt som smaker søtt. Fikk påvist UVI i går. Er til tider veldig kvalm, ikke særlig matlyst. Ikke ømme bryster. Tok graviditetstest nå i ettermiddag, men den var negativ. Har jeg testet for tidlig, eller er det bare kroppen som spiller meg noen puss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk positiv test først 1 uke etter forventet mens første gang jeg var gravid.

 

Dette står under uke 5 :)

 

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.

 

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/fra_uke_til_uke/mors_uke_5_og_fosterets_uke_3_naa_lages_navlesnoren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...