mormor.com Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har så utrolig lyst til å reise til syden, sammen med min sønn på 4år og min søster. Har termin den 12mai. jeg hadde lyst å reise i mars. Hva trur dere? Noen som har reist til syden når de har vært over 20 uker.
Lykke-nr2 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg var i syden da jeg hadde ca 3 mnd igjen. Det går veldig bra så lenge formen din er fin! Hør med jordmor/lege hva de sier - så tar de nødvendige tester for å se at du ikke får i deg noen skumle bakterier. Det var deilig med en uke med som og varme i nov - jeg vet at de fleste flyselskaper lar deg reise så lange du har mer enn 7 uker igjen! Det man skal passe på er å spise mat som er skikkelig stekt/ kokt. Bruke kun flskevann til å pusse tenner, vaske frukt og grønnskaker. Jeg ble rådet til å ikke spise salat på resturant da man ikke alltid vet hvor godt grønnsakene er vasket. De føder jo friske barn i "syden" også så jeg tror ikke det er noe problem å reise!!
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har også sååå lyst til å reise en uke til Syden før babyen kommer, men kan ikke dra før i uke 28 pga jobb og det er jo nokså sent... Er det noen som har vært i syden så sent? Jeg er ikke noe bekymret for varme og mat, men tenker mest på flyturen og om alle kommer til å tenke " jøss, hun ser jo kjempegravid ut, burde ikke hun være hjemme..."
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 jeg skal til syden fra uke 32-34 jordmor sa dette ikke var noe problem bare ops på hva man gjør, tar i osv.... og vi skal til hellas de har bra helsevesen, så om han finner ut at han vil ut blir vi bare nødt til å være der en uke før vi får dra hjem, de er viktig å sjekke oppi og hva forsikringen dekker osv.... men skal gå super fint de vi skal 2 mai termin 29 juni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå