Gå til innhold

Igangsettings akupunktur, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få satt dette i morgen, og lurer på om noen har prøvd.....

er så spent på om det virkelig vil sette igang, og hvor lang tid det evt. vil ta. Litt redd det bare skal gi masse maserier da men..

Tar imot både gode og dårlige erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det modningsakupunktur du mener?

Eller er det noe annet som heter igangsettingsakupunktur gså?

Jeg fikk i hvertfall modningsakupunktur i dag, har hatt en god del kynnere og murringer, litt av slimproppen gikk tidligere i kveld, men ellers føler jeg ikke så mye annet enn jeg har gjort de siste ukene, skal tilbake om ei uke og få akupunktur en gang til.

Skrevet

Jeg har fått akkupuntur i de to forige svangerskapene mine. men om det var igangsettings eller modnings ble jeg veldig usikker på nå.. Men jeg har født begge mine unger 3-4 timer etter jeg var og fikk satt nålene.. Og det gjorde min kusine også.. men nå er min akupuntør en liten plageånd da og stimmulerer punktene veldig så.. ja..hehe

Jeg har veldig god erfaring med det da, og jepp jeg skal ta dette meg nr 3 og, for jeg har hatt ekstremt lette fødsler og :)

Skrevet

moro å høre:)

Har bedt hun om å sette så det skal ta skikkelig, siden jeg har termin på mandag. Mener det er forskjell på modning og igangsetting hvis jeg har skjønt riktig. Men kan jo være de kaller det bare modning og har grader på hvor de setter det i forhold til styrke..... ga det noen mening, hehe??

Da krysser jeg bare fingrene for i morgen, og håper jeg er like heldig som deg!!! Nesten litt skummelt å håpe så mye men.

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...