Gå til innhold

Dere med kolikkbarn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg og jeg må bare lure på hvordan noen kan holde ut!!! ( vet jo at man ikke har noe valg da...)

Selv så er jeg så heldig at snuppa på 7 uker er kjempe rolig og første mann var også veldig rolig... men fra 20.15 til 21.00 nå så var hun litt misfornøyd og sutretrete (overtrøtt.. ).. og jeg tenker hjelpe meg hvis jeg hadde hatt kolikk unge.. det hadde jeg virkelig ikke hatt tålmodighet til..når jeg blir "sliten" etter 45 minutter med klaging...

så bøyer meg i støvet til alle dere!!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ei kolikk unge, som også har KISS1 og 2...

hun har skreket hver dag fra hun ble født.... hmm en gang11 timer i strekk.. og allikevel klarte ikke sovne...

jeg har vært på grensa til å flippe men... jeg drøøømmer om å ha ei unge som sover mer enn 3 timer i døgnet...!!!

men hva kan man gjøre.. :S må bare stå på..

men takk :D hihihi

Skrevet

11 timer i strekk.. hjelpe meg..

Du må jo være sliten..

Skrevet

heh ja altså 18 timer i døgner er og går til sutring/ skrik... søvn for hu kan man glemme... da griner hu til hu kaster opp.... i bil,vogn,arm.. alt mulig...

men man må jo overleve! hmm hun har begynt på sovemedisin, og det hjalp uuutrolig de første dagene. den 4 dagen nå, våkner hu igjen..masse.... :( så den virkninga var et par dagers glede...

Skrevet

Komme på msn da=D

Skrevet

nei totalt 3 timer i heeele døgnet..... nå fikk hu som sagt sovemedisner, og sover litt om natta, men våkner mer og mer igjen som vanlig igjen :(

Skrevet

oida.. men hva gjør du da a? Sover dere på skift?? Håpe det går over snart da.. titta på hjemmesiden din.. og hun er jo over 3 mnd.. så satse på det..

Skrevet

ja 4 mnd er hun nå.....

(lite oppdatert side for tiden) hmm... nesten umuli å sove på skift også.. men men.... !!! vi overlever til slutten!

Skrevet

BabyBenz:

Trøsteklem! Jeg har vært der du er, og det er ikke lett. Min jente sov 5 timer i døgnet (fra 0200 til 0700), og tok små pauser innimellom skrikingen på 5-10 minutter. En dag telte jeg opp minuttene hun skrek, og etter at jeg hadde kommet på 17 timer, var jeg lei av å telle da jeg visste at det var mye tid igjen den dagen. Vet ikke riktig hvor mye hun skrek, men vet at jeg ikke dro fra huset med henne før hun var 6 mnd. Fikk ikke én eneste time uten skriking, bortsett fra de timene på natta (og da ble det også litt innimellom, men ikke så voldsomt som ellers). Ble deprimert jeg og mannen min måtte bli hjemme med meg; klarte ikke å være alene med henne. Men når hun var ferdig med kolikken, så fikk jeg verdens blideste jente! Trodde ikke det var mulig, men sånn var det. Hun smilte og smilte og smilte, og skrek aldri igjen (bortsett fra når hun fikk ordentlig vondt).

STOR KLEM!

Skrevet

ja, man må jo bare det.. men jeg skal tenke på hvordan du har det når jeg klager.. min sover minst 18 timer i døgnet... innimellom mer..

Lykke til da! har en venninne som også har en som er født 18 oktober ;) babyen din er veldig nydelig da!! =)

Skrevet

takk til dere begge :) :)

hmm kolikken holder på å avta, men det er vel kanskje kiss'en som gjør at hun skriker så mye feks....

får ikke no konkret svar om HVA det kan være... men men!!!

Takk,joda hu er da vakker når hu vil..hihihihi.. Skal få oppdatert siden imorgen jeg gitt :D:D

Skrevet

En må jo bare holde ut:/ Minstjenta vår hadde kolikk, sov 3t gjennom hele døgnet...Og det var ikke i strekk, men 20min om gangen...Ellers bare skrek hun, i 9 uker! Kiropraktor hjalp her:)

Skrevet

Her var det skriking døgnet rundt i 4 mnd.. gikk på skift om natta. Etter hun var 4 mnd sov hun LITT bedre på natta heldigvis.. jeg holdt på å bli gal!!! Men nå har vi ei herlig jente, så det går over :)

Men det er vanskeligere å takle grining når man ikke er vant til det ;)

Skrevet

kan tilføye at med oss var det ikke kolikk.. melkeallergi, astma, reflux +++ men skriking er skriking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...