St.Sunniva Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Vet at det er noe som går i barnehagen hos oss nå. Hun har hatt en del hoste før, men lenge siden det har vært så ille som nå. Hun har en blanding av piping og surkling når hun puster ut (mulig inn også). Flere som har det sånn for tiden? Tenkte meg en tur til legen i morgen, men lurte på om noen andre hadde barn som var sånn for tiden.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Hørtes veldig kjent ut med slik jenta mi er for tida. Ho er forkjøla da for nesa er potta tett, starta likt med storebroren men han er ikkje tett i nesa lengere bare litt vanlig hoste. Ho våkna i går i 2230 tida og da var ho mega tett, det surkla og virka ikkje som om ho fikk noko verken opp eller ned, ho skreik da så ho var ikkje heilt tett............men det hørtes ikkje bra ut når ho pusta, det var liksom ikkje piping men det virka som om det var dårlig sirkulasjon der..... Skal sjå det an her i natt korleis det går, har ventoline som ho får men det hørtes ikkje bra ut i natt........ Mi har ikkje feber har di det??
St.Sunniva Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Hun har hatt feber i 3 dager, men har vel så og si ingenting nå. Så heldigvis er det bedre i alle fall. Jeg hadde også Ventoline og Efedrin fra tidligere legebesøk, men er tom for begge. Men må jo bare komme meg til legen i morra. Blir sikkert stikk i finger'n og lytting da...men sikkert bare virus, for det er det jo alltid ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå