stinemor87 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Bare tre plaster igjen, setter på det første av dem i morra. Så er det slutt og begynne å ta folat istedet:D Herregud som jeg gleder meg, selv om det enda er noen måneder til vi blir aktive prøvere. Men jeg bruker ikke mer penger på noe jeg skal slutte med uansett altså! Jeg kan gå i butikken og se på bleiene og drømme meg bort, så mye gleder jeg meg. Jobber i småbarnsavdeling i barnehage og elsker det! Selv med alt stresset og vrange, survete unger. De er så herlige og jeg kjenner virkelig lengselen når jeg sitter å koser med dem og leser en bok eller synger når de skal sove:) Hadde jeg fått bestemme hadde det blitt en baby NÅ, men det viktigste er at vi begge er klare og enige om dette, så må vente littegrann til;) Er så opprømt nå at jeg måtte bare skrive et innlegg om det, hehe.. Koselig hvis noen leser mitt gledesutbrudd:D
Trultemor73 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Så gøy. Kan jo være at du blir gravid fort, selv om dere ikke er så aktive prøvere i starten. Jeg jobber også i barnehagen. Jeg har igjen et brett med p-piller og starter så med folat. Lykke, lykke til.
LilleMagen Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 LYKKE LYKKE TIL !!! =) Spennende fremover nå...
stinemor87 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2009 Da slutter vi omtrent likt Trultemor73;) Håper jeg blir gravid før vi har planlagt, men samboeren vil bli ferdig med utdanninga og få seg jobb først. Det skjønner jeg godt, og det skjer jo til våren:) Takk for lykkeønskningene, og lykke til dere også!
meg & mine små Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Her hos meg går nesten smile helt rundt, vi har to nydelig barn fra før men skal i mai prøve på nr 3. Det blir den siste. Gleder meg vilt.
Trultemor73 Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Kanskje vi følger hverandre på bli gravid:-) Det blir spennende. Da jeg har rukket å bli 35 år tar det sikkert litt tid før det klaffer for meg. Om det klaffer i det hele tatt:-) Har lest om så mange som sliter, så tørr ikke å være så opptimist enda. Til meg & mine små. Jeg har også to nydelige barn fra før og skal også prøve på nr. 3. Det blir den siste på oss også. Nå vet jeg hva jeg går til og tror jeg kommer til å nyte dette svangerskapet mye mer en de forrige. Det er jo siste gang med stor mage og jeg elsket å gå gravid. (Hadde det ikke vært for kvalmen og halsbrannen). Er jo så utrolig å kjenne liv i magen og lure på hvem den lille er. Gutt eller jente? Vil den ligne på søsknene sine? Gleder meg så fryktelig. De forrige gangene jeg har vært gravid, så har jeg vært så har jeg gått å smilt innvendig begge gangene. Sitti på pause og holdt på magen og kjent den litte som sparker litt eller hikker. Nei, nå får jeg slutte å drømme. Vi blir prøvere fra mars av.
meg & mine små Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Trultemor73 Ja det blir spesielt å gå med nr 3. Nå skal jeg virkelig kose meg med spark og hikke ol. Alle de ikke fullt så kjekke tingene har jeg friskt i minnet etter et veldig tungt svangerskap med minstejenta vår. Men jeg stiller godt forberedt, har trent opp kroppen litt til dette svangerskapet. Så dette skal jeg klare fint. Er nok pasert 30 jeg også så det vil nok ta litt lengre tid å bli gravid denne gangen enn med de to første. Men får håpe spiren sitter raskt for deg da, selv om det hadde vært kjekt å sett deg inne på bli gravid også
♥ To gutter ♥ en jente ♥ Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Ønsker alle lykke til:) Som Trultemor73 og meg & mine små skal vi prøve på nummeer tre. Gelder meg veldig. Har planer om å begynne prøvingen rundt april-mai, men har sluttet med p-pillene allerede, så vi får se hva som skjer.
Trultemor73 Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Hei, ønskerseg3. Så spennende da. Flott at det er flere her som skal prøve på nr. tre. Da har du kommet litt lengre en meg i prosessen. Begynner på siste brettet i dag:-) Da følger vi sikkert hverandre inne på bli gravid. Håper vi blir der inne i kort tid, og at nr. tre sitter fort. Har kun hatt 4 prøve perioder i mitt liv og det ente med 1 sa og 2 barn. Håper det går like lett denne gangen også:-) Lykke, lykke til.
♥ To gutter ♥ en jente ♥ Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har også hatt få prøveperioder tidligere, så jeg håper selvfølgelig å være like heldig denne gangen. Det er moro at vi er flere som skal prøve på en tredjemann, håper vi kan følge hverandre fremover:) Lykke til du også
meg & mine små Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Veldig koselig med flere som snart skal prøve på nr 3 Vi har også hatt få prøveperioder med de to første, hele tre forsøk. Så spenningen er jo stor på om det går like raskt denne gangen.
Trultemor73 Skrevet 15. februar 2009 #12 Skrevet 15. februar 2009 Da får vi krysse fingrene på at vi er like fruktbarne enda, og at nr. 3 kommer i første halvdel av 2010. Det blir spennende å følge hverandre i tiden fremover. Gleder meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå