ble_mamma_6august 09 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 http://www.babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/ her kan du skrive inn termin dato, eller 1.dag i siste mens Å du får se sånn ca hvordan babyen ser ut
lillelamm Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 spennende. men litt rart, stemmer ikke helt..?eksempel tok jeg dato en uke frem i tid bare for å se. skal i utgangspunktet være tomt, men det var det ikke. på babyverden er det litt annerledes bilder eller tegninger.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 den stemmer med meg... hvorfor skal det være tomt?
lillelamm Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 jeg var litt rask første gang og tok dato neste uke.18. da kommer det opp det samme som det jeg er nå 4 uker. tenkte liksom at hvis 18.02. så skal vel komme opp et ubefruktet egg eller noe sånt. men sjekka hvordan det ser ut når jeg er tre måneder på vei, så det var jo stiligt. sjonglere litt på datoene på sene kvelden....
ble_mamma_6august 09 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2009 hehe Er du i 2trimester da? siden du er 3mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå