Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Altså sånne slippers-tøfler? Kjøpte det sist til å ha på barsel - helt greie slippers med snupi på (motiv er jo irrelevant egentlig), og syns de var så gode. Finnes de ennå? Stor, feit og hvalaktig dame orker ikke gå i flere butikker enn nødvendig for tida ;o)
velsignet med to Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Joho - med Betty Boop og altting :oD Tusen takk - glemmer jo helt at de har nettbutikk også *gullfisk*
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 kjøpte tøfler på ikea jeg, til 29 kr. Kasta de da jeg reiste hjem Men hm har også, med Betty Boop på: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S ikke lenge igjen nå, bestemt navn?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 tidlig ammetåke kaller vi det, Yaddaline
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 Navn, nei - er du gal. Sitter vel igjen med to alternativer, som vel ingen av oss er helt 100% fornøyd med (typisk kompromissløsning), men forrige gang endte vi jo med et navn vi tidligere hadde avblåst som uaktuelt bare fordi det var det hun "kledde" best, så han forblir vel navnløs noen dager etter fødsel denne her også kan je gtenke meg (oj, det ble lang setning *trekke skrivepusten*). Tidlig ammetåke, ja, dette kan jo bli morro om det forverrer seg :oDDD
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 hadde det egentlig slik med gutten vår vi også, at vi ikke var helt 100% fornøyd. Men navn fikk han, og i dag er det uten tvil det fineste guttenavnet jeg vet om I tillegg til at det andre alternativet vårt hadde vært heeelt feil på gutten vår Til jenta vår hadde vi navn klart før jeg ble gravid med eldste (gutt), men jeg ble utrolig usikker når jeg fikk vite at det var jente. I tillegg er navnet skikkelig poppis nå, og det syns jeg er utrolig irriterende! Men, hun fikk nå det navnet til tross for at det var poppis, siden jeg ikke klarte å finne noe annet navn som jeg syns var like fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå