(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 det sa dere sist uke her inne også, og da gikk jeg glipp av masse indrefilet! blæ! trokke noe på dere!
Libido- Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 til 14,90? det er jo langt fra billig.. Mange gram da?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 Vet ikke jeg,men har fått mail fra go helg..kjipt hvis di sender "luremail"..200 gr for 14.90-74 kr kg
Renate :-) Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Det er laks ja, er jo ganske billig det for fersk filet....
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 ÆSJ, jeg elsker fisk, men laks kan jeg ikke fordra....FYSJ!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå