?en til? Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 har noen av dere opplevd å ha liten/ingen mage på morgenen, og ganske stor på ettermiddag/kveld? er så redd for at noe er galt... er forresten 12 uker på lørdag...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 det er helt normalt;-) er sånn hos meg også..er 12 uker idag;-)
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg hører jo egentlig ikke til her, men kan jo svare deg for det. Jeg var også sånn i begynnelsen på svangerskapet. Ble veldig oppblåst i magen på kvelden, derfor stor mage. Så tror ikke du trenger å bekymre deg hvis du ikke har vondt, blødninger eller lignende. Men hvis du er veldig urolig så kan du jo ta en telefon til jordmor/lege og snakke med de. Er jo ofte mer beroligende å få et svar fra en sakkyndig. Lykke til med svangerskapet:)
?en til? Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 okey...takk for svar:) har ikke vondt, bare ubehag, som om jeg har mye luft i magen. har ikke hatt noen blødninger, annet enn litt blodspor på papiret i forbindelse med sex.
VinterSol+2 Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 du, det er HELT normalt og overhodet ikke farlig. en blir gjerne litt ekstra oppblåst om kvelden, det kommer du nok til å være en god stund fremover også. tarmsmerter er også vanlig, systemet er gjerne litt tregere enn normalt, i tillegg til at lille i magen presser litt på tarmer, blære og magesekk! jeg har vært sånn alle mine tre svangerskap. magen blir bare større for hver gang, om kveldene, eller etter at jeg har spist. og neste morgen kan magen være helt flat igjen!
Lille jente Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 I begynnelsen på svangerskapet er det helt normalt med en del luft i magen, så da blir man litt oppblåst. Jeg er 16+2 uker på vei, og har fremdeles mer mage om kvelden enn om morningen, om kvelden er jo magen fylt opp med mat og lignende etter en lang dag. Du kan nok ta det heeeelt med ro. Alt er nok i den fineste orden. At du har fått litt blod på papiret etter sex er nok fordi slimhinnene dine er ekstra sensitive nå. Du er nok frisk som en fisk, og babyen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå