Gå til innhold

Hvor tar de tidlig UL?


Mor for tredje gang

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor man kan få time til UL når man bare er 7 uker på vei. Så på sidene til Volvat(Oslo) og der sto det at de utførte UL fra uke 14. Jeg føler et sterkt behov for UL, fordi jeg er usikker på om jeg er 7 eller 11 uker på vei. Syns også det hadde v'ært greit å vite at alt ser bra ut der inne. Hadde time til fastlegen min forige uke, spurte da om tidlig UL. Svaret jeg fikk da var at så lenge jeg skulle beholde barnet var det ikke nødvendig med noe tidlig UL. Jeg syns jo det er greit å ha en ca riktig termin å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg var gravid tok jeg UL i uke 11-12, for å sjekke bl.a. nakkefold. Det må gjøres senest rundt da, ellers er det for sent. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men bor du i Oslo kan du få gjort det på Majorstuklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tidlig UL (var vel i uke 7 tror jeg) i mitt forrige svangerskap på Volvat. Tenkte selv å ta i uke 12 denne gangen, da jeg ikke klarer å vente til ordinær UL med å se nurket. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tidlig UL på majorstuaklinikken i dag. Så en flekk med et lite blinkende hjerte. :D

Var visstnok kommet en uke kortere enn jeg trodde. Det var utrolig godt å vite at det var liv og at forholdene ser bra ut. 85% sjangs for at det går bra nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok tidlig UL på balderklinikken i Oslo når jeg var 6+1, så hjertet banke :) Litt billigere på balderklinikken enn på volvat tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...