Gå til innhold

Menslignende smerter i uke 34? Noen ide noen?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen har i tillegg sunket litt siste dagene.. Noen som vet hva dette kan bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?? blir litt stressa merker jeg:(

Skrevet

hørt at det er et tegn på modning. har det jeg også...kjenner det ca 2-3 ganger om dagen..sånn mensenlignende smerter.

Skrevet

Jeg har også det, og økende kynnere i perioder.. Ekkelt, men godt å vite at vi er flere, for da er det kanskje normalt?

Er i uke 34

Skrevet

Har hatt noe menslignende smerter i dag jeg også, men berre på ene siden, sjikklig vondt....har hatt d 3-4 ganger idag, ikke kjent dette før så er litt bekymret....har heller aldri hatt kynnere så vet ikke om d kan være det heller, vet jo ikke hvordan det kjennes ut, men trodde at med kynnere så ble magen hard, å d har ikke min vært....er foresten i uke 32, 33 på lørdag.

Skrevet

Her har jeg hatt det en stund ! :P Er også 34 uker på vei...

Sassi87 : Når du har kynnere så strammer hele magen seg, det gjør det iallefall med meg...Tror det er det som er normalt ! :P

Skrevet

Hei!

Har hatt endel smerter i det siste jeg også, faktisk så ille at jeg ba legen sjekke det. Han sa det er helt normalt, ettersom livmor strekker seg i takt med baby'n. Han minnte meg også på at det er veldi sunt å merke dette, ettersom det er tegn på at barnet vokser. Han sier ganske enkelt at hvis det skulle skje noe med barnet er det lite sannsynlig at det skal gi utslag som smerter for oss gravide. Så lenge man kjenner spark og bevegelser tror jeg nok man kan ta det helt med ro. Ungen stresses når vi er stresset, så det gjelder å slappe av ;)

Håper du får slappet litt av, kanske det hjelper på "strekk-smertene" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...