Gå til innhold

Bf sa idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At han skulle ønske han hadde mini med en annen en meg. For jeg et så grusomt menneske i følge ham. Jeg er så lei meg. Synes det var en så grusom ting å si. Vi er ikke sammen da, og han lager bråk hele tiden. Men den der stakk noe helt fryktelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Det der var ikke noe koselig sagt. Skjønner at den stakk.

Men, så vet ikke jeg noe rundt forholdet deres!

Stort sett har en sak alltid to sider!?

Er det bare han som er troll?

Skrevet

hadde slengt i han at det skulle han tenkt på litt før..

helvetes mannfolk altså..kan de ikke passe munnen sin litt..

greit at man tenker stygge tanker om eksene..men enkelte ting holder man for seg selv..

stakkars deg..du får trøste deg med at du er uendelig mye mer voksen og moden enn han..hev deg over han og vis at du er bedre enn han..

for tro meg det er du:)

Skrevet

Ja, en sak har to sider. Men det er faktisk han som er trollet. Jeg prøver og prøver, men alt jeg gjør er feil. Ikke noe er godt nok for ham. Han samarbeider ikke, krever at jeg skal gjøre alt praktisk i.f.t. mini, og jeg skal rette meg etter alle hans ønsker. Men han trenger ikke gjøre noe hvis ikke han har lyst. Og hvis jeg protesterer lager han bråk. Slenger dritt. Gjør som han vil. F.eks forrige uke, han mente mini burde være hjemme fra bhg, jeg mente det var ok at han gikk siden han var i fin form og hadde vært feberfri to dager. Han nektet. Da spurte jeg om han kunne være hjemme med ham, siden jeg lå rett ut med influensa. Skikkelig dårlig form, og da er det vanskelig å ta seg av en aktiv unge. Men neida, han skulle på jobb han, så jeg måtte være hjemme med friskt barn da jeg var syk selv. Og sånn er det hele tiden.

Skrevet

Jeg er ikke enig i at det altid er 2 sin skyld at det blir uvennskap. Det er mange mennesker der ute som rett og slett er lite gjennomtenkte og kanskje også slemme. Jeg skjønner ikke hvorfor han måtte si noe sånt, selv om han mente det. Det er jo ikke mulig å få det ugjort og mini er mini fordi han er 50% deg. Han bør respektere mamman til barnet sitt. Men jeg tenker i mitt stille sinn at det er godt du ikke er sammen med en som tar selvtillitten fra deg, slik som han. Det vil komme andre menn som vil syntes det å få barn med nettopp deg er toppers.

MM

Skrevet

Takk. Jeg prøver å ikke slenge dritt tilbake, heve meg over det, men det gjør så sinnsykt vondt.

Skrevet

Takk. Han er slem ja. Og han knekker meg fullstendig. Kan ikke se for meg at jeg finner noen å bli glad i noen gang, og at jeg klarer å stole på noen mann igjen. Og han lar meg aldri være i fred, det er alltid noe å krangle på. Hvem vil ha en som har noe sånt etter seg liksom?

Skrevet

Du må ikke tvile på deg selv jente, selvfølgelig er det mange menn der ute som har lyst til å treffe nettopp deg. Jeg har stor tro på at han vil slappe av litt etterhvert. Mannen må da ha en karriere å ta seg av eller kanskje han en dag får en familie som gjør at han ikke kan bruke all tiden sin på å være slem mot deg.

MM

Skrevet

Håper du har rett. Akkurat nå føles det bare så håpløst å vite at jeg må samarbeide med ham og forholde meg til ham resten av livet. Lurer på å bestille en time på familievernkontoret, kanskje det hjelper å snakke om ting? Vet ikke, er så opprådd nå.

Skrevet

off så sygt sagt ja.skulle tenkt på det før han hadde sex med deg da.tar jo følger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...