VinterSol+2 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 er da 7+6, blir spennende. jeg har egentlig en god følelse denne gangen. bekkenløsningen og kvalmen taler lissom for seg. og jeg så jo hjertet for ti dager siden. men jeg håper at lille har vokst som den skal, og at ikke morkaken har løsnet noe mer! så nervøs og. ja. hehe. ok, hadde ikke noe mer å si egentlig. tihi.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Åååå - så spennende =) Jeg skal også på UL i morgen - jeg er også 7+6 da - så da er vi like langt!!! Vi får holde hverandre oppdatert da. Jeg skal kl 1330 jeg, når skal du? Ellers har jeg fått influensa jeg, 39 i feber, er skikkelig dårlig - så er sengeliggende, kommer sterkere tilbake til uka tenker jeg =) Er bare en liten tur oppe og da måtte jeg bare inn på BIM, hehe =) Lykke til i morgen da =) Klems
VinterSol+2 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 så moro, jeg skal klokken 1300 på tønsberg sykehus. lykke til. og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå