Libido- Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 spørr på blomsterbutikken. Lyse farger er vel mest vanlig..`?
Silja FullFres McQueen Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Gult funker det? Jeg fornærmer ingen da? Alt skal nå gjøres så vanskelig.. =P
Silja FullFres McQueen Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 Og er det noen spesielle blomster som er bedre enn andre?
Libido- Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 skal du plukke dem selv da? hehe. Er jo bare å få butikken til å sette sammen en "begravelses/kondolerer" bukett til den og den prisen =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 Ja, jeg skal ut og plukke noen vakre snøroser. Høhø. Neida, men jeg skal bestille på euroflorist, og der har de så teite kategorier.. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå