Chupa chups Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Bruker han den veldig mye? Irriterende mye? Vi har hatt noen runder på bruken her i huset etter at den hellige iPhone ble innkjøpt, men han mener fortsatt at jeg er urimelig. Han ser på den hvert ledige sekund. Hvis jeg eller lillegutt er opptatt med noe annet i et par minutter, så har han iPhone'en i handa med en gang. Han har sluttet å lese bøker. Han er hekta på rare spill som han har gående i flere timer, og 'bare må sjekke' hvert femte minutt. Jeg mener han ikke er tilstede i sitt eget liv lenger, han mener iPhone har beriket livet hans. Hvordan opplever dere denne dingsen?
Candy girrrl Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Forstår deg godt. Her i huset har jeg Iphone og ikke han. Men han har en Nokia med internett. Og han går søren meg ikke på dass uten den. Turn off med voksne menn som ikke eier selvdisiplin og har et liv uten duppedingser, internett og tv.
Chupa chups Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Haha, kjenner meg igjen i dass-bruken ja! Da er jo dere (candy) beviset på at det ikke er dingsen som er roten til alt ondt, men mennenes mangel på selvdisiplin. Jeg gir meg ikke på dette, nekter å la han gå glipp av bl.a tid med gutten pga en duppedings!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå