Gå til innhold

Har fått influensa jeg... =(

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

... har ikke hatt dette siden 1997 - så føler meg sååååå elendig!!!

I natt hadde jeg feber rett over 39 grader, greide nesten ikke stå på beina og jeg var så kvalm at jeg brakk meg flere ganger - dette er noe av det værste jeg har vært med på.

Så iinmari vondt i halsen og brekker meg hver gang jeg hoster, og så vondt i kroppen, det verker til og med i fingertuppene... fy f.... Dette er noe elendige greier!!

Jeg håper at ingen av dere jenter får influensaen når dere er gravide, spesielt ikke når dere har sterke svangerskapssymptomer fra før!!

Var hos legen i dag og tok noen blodprøver etc - hadde det ikke vært for at jeg var gravid ville han ha satt meg på en penicillin kur sa han - crp var på 132 og jeg hadde en infeksjon i kroppen, han ville at jeg skulle prøve uten først, men hvis jeg er fortsatt dårlig om noen dager måtte jeg bare komme tilbake...

I morgen skal jeg på UL av den lille i magen - gleder meg jo litt, men synd at jeg er så dårlig =(

Håper det går fort over - har "bare" 38,8 i feber for en time siden... Ny paracet-runde...

Dette unner jeg ingen - så håper ingen av dere får dette nå altså =)

Nå går jeg snart til sengs igjen - og kommer sterkere tilbake til uka tenker jeg =)

Klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, UFF! Også ingenting å gjøre med det, da! Håper du greier å få i deg masse væske og sove masse, så tar sikkert kroppen knekken på influensahelvete for deg (inkl. infeksjonen).

Også får vi satse på at den deilige følelsen du får i morra når du ser den lille spiren suse rundt der inne, er med på å styrke immunforsvaret :)

Masse god bedring til deg!! :)

Skrevet

God bedring til deg. Du vet det sikkert, men jeg sier det likevel: viktig å ta febernedsettende ved feber i svangerskapet.

Skrevet

Hei,

Ser du har fått det du også. Det er hardt!! Men det går rimelig kjapt over.

God bedring!!

Skrevet

Uffameg! Stakkar, masse god bedring til deg.

Klem :)

Skrevet

God bedring-

dette hørtes ikke noe særlig ut. Du får ta paracet og holde den værst efeberen nede. Håper du slipper penicilin- hvis du er kvalm er det vel ikke drømmen med penicilinkur akkuart.

Sov godt og lykke til på UL i morgen :o)

Skrevet

Tusen takk jenter =)

Det varmer å få så mange trøstende ord...

Har sovet skikkelig dårlig i natt og nå vet jeg hvor infeksjonen sitter, i halsen, våknet med to svære kuler på siden av halsen og greier nesten ikke å åpne munnen, så har fått en skikkelig halsbetennelse gitt!

I tillegg har jeg jaggu meg greid å få øyekatarr på begge øynene, så de er så hovne, vonde og gjenklistret!! Føler meg ikke noe særlig nå nei - lurer på om legen på gyn i dag (jeg skal på gyn på UL kl 1330), lurer på om han kan sende meg videre til en anne lege så jeg får en sjekk igjen jeg? Jeg tror faktisk ikke jeg kommer unna denne halsbetennelsen uten pencillin denne gangen...det er nesten som å ha kyssesyken for andre gang(!) Hva tror dere? Eller bør jeg ringe fastlegen igjen?

For jeg kan jo ikke gå sånn med øyekatarr osv...

Klems

Skrevet

Jeg föler med deg! Jeg hadde influensa for ett par uker siden, holdt på i to uker för jeg ble frisk. Hadde også höy feber, var tett i nesen og hadde kjempe vondt i halsen.

Ikke noe kjekt når man er gravid nei :( Jeg tenkte så mye på alle medisiner jeg tok, paracet, hostesaft nesespray uff... men tok jo bare medisin som er godkjent for gravide. Men likevel... jeg hater å ta medisin uansett om jeg er gravid eller ikke.

Håper du kommer deg mye fortere en hva jeg gjorde, og at resten av familien holder seg frisk! Her ble vi syk en etter den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...