olla Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Til en ikke altfor dyr pris?? Hvilken merke anbefaler du?? Skulle jammen meg hatt noen gode selv også, og nå er det jo et must for barna, de blir så altfor kalde ellers.
jordbær mathilda Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Ullvang har også til barn. Ellers har jeg reflex sine til lillemor,ikke noen klager på de.De er i tilegg litt lange også,slik at de går til opp på leggen.
Musemor med tre søte små Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg bruker Ullvang sin. De har også anti gli under. Pleier å kjøpe 3-pakker på sportsbutikker. Kjempe fornøyd.
It's all about me Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Trysil-sokken i "ullvang modell" til 34.90 på Europris er gode. Lamote har noen de også, men synes Trysil-sokken holder seg bedre i vask.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Sparkjøp har gode ullsokker i forskjellige varianter (tynne, tykke, ribbestrikkede) - som ikke klør (i alle fall til barna, jeg har ikke sett etter til meg selv). Litt usikker på hva merke det er på de jeg har kjøpt, men Safa er jo uansett bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå