Gå til innhold

uuke 18 å kjenner ingenting...andregangs...grunn til bekymring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter mitt andre barn..går nå inn i min 18 uke, å kjenner ikke liv...tror kanskje jeg kjente noe får ei uke siden ca. men ikke sikker..

er det normalt???? flere som er andregangs å ikke kjenner noe spesielt enda??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er andre gangs, og begynte først å kjenne skikkelig liv etter UL i uke 19. Og da tok det av til gangs!! :-) Jeg trodde også jeg hadde kjent noe tidligere, men var ikke sikker. Derfor var jeg faktisk litt nervøs før UL. Men alt var bra! Bare vent, snart sparker den lille i vei..

Med andre ord, helt normalt :-)

Skrevet

jeg er også annengang. Trodde jeg kjente, men var aldri sikker på hva det var før uke 22 denne gangen. Viste seg at livmoren ligger foran og dempet på sparkene :) Jeg var derfor grunnløst bekymret... og det er sikkert du også. Er nå i uke 27 og kjenner MYE liv :)

Skrevet

Jeg er gravid for 3 gang, i uke 19 nå, og kjenner heller ingenting.

Men har sett den lille på ul og hørt hjertelyden 3 ganger, og alt virker normalt. Pussig at jeg kjente sparkene tidligere med de to første..

Skrevet

det kommer veldig ann på hvordan babyen ligger inni der + at fostervannet demper sparkene endel, de har jo fryktelig god plass inni magen

Skrevet

Jeg er også andregangs og kjente ikke noe særlig før etter uke 20 en gang, og var litt bekymret for det. Med første kjente jeg spark mye tidigere. På ul fikk jeg forklaringen, nemlig at morkaka lå på fremre livmorsveggen denne gangen og demper sparkene litt. Så det er sikkert en helt naturlig forklaring for deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...