Gå til innhold

Hjeeelp...noen som har erfaringer med skyggestreker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller ikke skyggestrek??

altså...,

det er altså 10 dager siden el...men jeg har på en måte følt meg veldig gravid de siste dagene, og plutselig uggen og svæært trøtt..har også fått frysninger og frøset veldig mye.....tok en test bare for morroskyld på tirsdag...syns jeg så en svak skyggestrek,og sambo så den også,men vi ble enig om at dette kun var en skygge siden det var alt for tidlig og teste...syklusene mine har variert mellom 24 og 28 dager,men har lutefase på 13 dager...så er bare 3 dager for tidlig ute med testing...har hatt veldig murringer i dag og økt utflod de siste 3 dager....tok en test bare for å sjekke i dag....har tatt cb begge dager,men fra en ny pakke i dag...har en digital cb liggende som jeg tenkte jeg kunne ta i morgen,men vet ikke om de slår ut så tidlig?? har jo tatt på kveldsurin nå,men streken kommer fortsatt frem,bare sterkere og mer blå enn den var på tirsdag....hva betyr dette?? sitter her alene og vet ikke hva jeg skal tro jeg....vil så gjerne overraske sambo,men er så dumt om det bare er skyggestrek hehe....

please...anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte og spørre om en ting til hehe...hvordan vet man hva som er skyggestrek og ikke??

Skrevet

Hvis streken e blå og ikkje grå, så e du gravid :)

Skrevet

uff,nå føler jeg meg teit,men hvordan ser man forskjell på det da?? for meg ser den svak blå ut...menneh...hvordan kan jeg vite???

Skrevet

Ååå, så spennende!!! :o) Har ingen erfaring med skyggestreker, men krysser fingre og tær for at du er gravid! :o)

Hos oss gikk det ikke denne måneden heller, så da blir det ikke noe 2009-barn på oss. :o( Men men, får kose oss med snuppa vi har så lenge! :o)

Keep us updated!

Skrevet

Så spennende! Hvis streken har blitt sterkere og den ser blå ut, så er du nok gravid. Lykke til med digital testing i morgen, håper den sier "Gravid". De er mer sensitive enn vanlig CB, så hvis vanlig CB er positiv, så blir nok den digitale også det:)

Skrevet

jaaaaaaaaaa hehe...men nå er jeg bare super frustrert hehe...herregud, skulle aldri testet så tidlig hehe..dumme meg...men hadde liksom på følelsen....

ikke? :( da blir det 2010:) men hvorfor ikke 09?? har jo fortsatt sjanse:)

dreamer: er de mer sensitive?? tok jo en sånn også for 2 dagers siden og sto ikke gravid,men den andre var en svak strek på ,som ble sterkere når jeg tok en ny i dag:)

Skrevet

Ja, kan jo egentlig fortsatt få det, men vi tar ei lita pause. For å unngå jula! Hehe... Er liksom ikke sååå hastverk hos oss enda. Bortsett fra at i går snakka jeg med en gutt som var en uke gammel, i telefonen (!!!), og da kjente jeg at det begynte å haste litt allikevel! ;)

Skrevet

åååå...er sååå spent ....må klare og vente assa...

men den digitale ble jo negativ på tirsdag,mens den andre kom det en svak svak skygge....

jaja...er bare en natt til, så kan jeg prøve igjen:)

Nemofish: hehe ok...men da håper jeg du er tilbake raskt igjen om ett par mnd:)

en uke gammel gutt?? hva sa han da?? hehe;)

Skrevet

Skyggestrek 10 DPO er jo veldig lovende! Bare fortsett å teste så kanskje streken blir sterkere nærmere IKM??

Skrevet

En strek er en strek, så du er nok gravid. Grunnen til at man ikke skal teste så tidlig er at veldig mange mister før ikm uten å vite det. Så hvis man tester lenge før og får en strek også tester igjen over ikm og da får negativ test, så kan det da være at man faktisk har vært gravid, men at man mistet så tidlig at mensen kom alikevel.

Men får man en svak strek så er det en sterk, altså man er gravid. Gratulerer:)

Skrevet

Mine skyggestreker ble bare sterkere og sterkere og 4 dager etter ikm kunne legekontoret bekrefte positiv test - altså GRAVID!! Du er nok gravid tror iallefall jeg :)))

Skrevet

Hei.

Jeg hadde en g-test som fikk skygge strek etter noen timer sist jeg var gravid 4 dager før IKM. Tror du er gravid jeg.

Men en generell anbefaling når man får skygge strek er å vente et par dager og ta en ny test.

Skrevet

Takk og takk for svar folkens:)

jeg er gravid:) tok en cb digital i dag og den lyste gravid:):) håper spiren sitter nå :)

Skrevet

Lykke til videre til dere foresten:)

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!

Lykke til videre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...