Twintipp og himmelblå Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Lillemons og jeg hadde vært på et storsenter og kjøpt bursdagsgave til hans kamerat, da vi på vei opp en liten bakke ved senteret setter oss helt fast.. (Er kaldt og veeeldig glatt her). Jeg kjørte halvveis ned i grøfta! Så da stod jeg der da, men et barn på snart 3 år og livredd for at bilen skulle skli enda mer, og han skade seg.. Men, tror du NOEN stoppet for å hjelpe til?? Nei, ikke en! Derimot, det var veldig mange som pertet, tutet og huttet med neven, som om jeg stod der på morro skyld! Jeg satt nesten og grinte inni bilen! Heldigvis kom mannen min etterhvert da:) Skuffet over at vi er så dårlig på å hjelpe hverandre jeg! Hadde det vært meg hadde jeg stoppet..
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Det er helt sykt åssen folk er! Jeg tar buss med barnevogn flere ganger i uka. Og de gamle bussene har inngang bak, og det er 3 trappetrinn opp. Ofte står jeg der alene etter at bussen har åpnet opp døra.. INGEN kommer for å hjelpe.. ikke engang bussjåføren. Og når jeg skal ut, er det enda værre. Har lært meg å gå ut selv, men klarer jo ikke å løfte vogna inn selv. Blir så forbanna!
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Er det mulig?? Fy fader, folk bør skjerpe seg altså!!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Er vel sånn det er nå. De fleste bryr seg kun om seg og sitt. Bruke tid på å hjelpe andre er fy fy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå