*SmurfeMamma* Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 vet dette kan utarte seg på mange ulike måter.... jeg har en meget sterk misstanke til at jeg har en SA nå... har hatt brunlig utflod siden 31. januar, natt til tirsdag ble det mer blod i dette brune, det har det vært siden... men jeg har ennå ikke hatt en eneste flekk i trusa, er kun når jeg er på do.... og jeg har ingen smerter over hode.... men klarer ikke se noen annen grunn enn SA i henhold til disse blødningene... dere som har oppølevd SA kunne dere beskrevet det for meg?? takk for svar!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Først vil jeg si at det ikke er sikkert at du har en SA, vil råde deg å ta kontakt med lege/gyn så fort som mulig for å få ul. Jeg hadde MA, som endte i SA et par uker ettepå. Startet med brunlig utflod noen uker, så ble det litt mer og mørkere. Så gikk det over til å også være litt rødt blod i det brune et par dager. Noen dager senere begynte jeg å kjenne små murringer i mage og rygg på formiddagen. 3 timer senere fikk jeg store smerter og blødninger, og fosteret, morkaken og fostersekken kom ut i løpet av en time. Etter det blødde jeg som en mens i ca. 1 uke, liten brunlig blødning en uke etter det. Det var sånn det var for meg, håper du slipper å oppleve det samme! Hvor langt er du på vei?
*SmurfeMamma* Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 er på en måte sånn jeg har det mi tesoro.... nå for en time siden begynte det og murre i nedre del av mage og rygg også.... også stikker det veldig i lysken... jeg var på UL i går og da satt hun meg ti 5 uker... skulle vært 6+5 etter mensen..... skal tilbake til mandag og se om det har utviklet seg noe til da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå