pia80 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 jeg har ikke vært sammen med barnefaren så veldig lenge da vi fant ut at jeg var gravid... vi begge har en unge fra tidligere forhold. jeg var litt i tvil på hva vi skulle gjøre til å begynne med på grunn av at forholdet var så fersk. men han fikk meg på de tankene at vi begge denne gangen hadde følt at vi hadde møtt den RETTE... jeg er nå snart 8 uker på vei... vi har funnet hus og alt som vi skulle flytte inn i. Men i på sist lørdag ville han plutselig ikke mer... men vi fikk snakket ordentlig ut og ting ordnet seg igjen, trodde jeg... nå har han snudd.. fikk beskjed om at abort var den eneste løsningen... så nå sitter jeg alene her, å aner ikke hva jeg skal gjøre... hvordan er det mulig å snu så raskt... alle drømmene vi har hatt de siste fire ukene... all praten på den lille... hvordan kan en mann snu så raskt... trenger virkelig noen gode råd akkurat nå... aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre Huff... dette ble et kaotisk innlegg men...
Gurine og gulla Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Uff.... skjønner veldig godt at du er fortvilet. Veldig kjip situasjon du er oppi... Har ikke så mange gode råd. men vil ønske deg alt godt og håpe det ordner seg for deg:) Sender deg en trøsteklem:)
skorpionfruen Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Men fader, kan ikke bare bestemme seg så ombestemme seg i en slik sak. Dette var et merkelig opplegg må jeg si. Greit det e tidlig, men har han overtalt deg til å beholde bør han vel strengt tatt ta konsekvensene. Synes synd i deg, dette var jaggu kjipt. Semder deg en klem og ønsker deg masse lykke til, vanskelig å gi råd i en sånn sak.
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Det har vel plutselig gått opp for han og han har fått panikk... Hva føler du selv da? Dersom det ikke blir dere to, har du fremdeles lyst å beholde barnet?
pia80 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 har jo rukket å gledet meg til barnet i 4 uker nå. men har ei fra før på 7 år som jeg har 50% å synes det er helt jævlig å sende henne fra meg annehver uke... tror ikke jeg klarer en unge til på samme måte. har dårlig økonomi også så klarer ikke å se at jeg skal klare en unge til alene... tror det er beste for den lille å hun jeg allerede har at jeg tar abort... selv om jeg absolutt ikke har lyst til å gjøre det nå. å synes det er ekstra vondt å ta bort et barn når jeg ser hvor mange som sliter for å få her inne... føler meg som en kjempestor drittsekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå