Gå til innhold

fortvilt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke vært sammen med barnefaren så veldig lenge da vi fant ut at jeg var gravid... vi begge har en unge fra tidligere forhold. jeg var litt i tvil på hva vi skulle gjøre til å begynne med på grunn av at forholdet var så fersk. men han fikk meg på de tankene at vi begge denne gangen hadde følt at vi hadde møtt den RETTE... jeg er nå snart 8 uker på vei... vi har funnet hus og alt som vi skulle flytte inn i.

Men i på sist lørdag ville han plutselig ikke mer... men vi fikk snakket ordentlig ut og ting ordnet seg igjen, trodde jeg... nå har han snudd.. fikk beskjed om at abort var den eneste løsningen... så nå sitter jeg alene her, å aner ikke hva jeg skal gjøre... hvordan er det mulig å snu så raskt...

alle drømmene vi har hatt de siste fire ukene... all praten på den lille... hvordan kan en mann snu så raskt... trenger virkelig noen gode råd akkurat nå...

aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre

Huff... dette ble et kaotisk innlegg men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Når dere begge sitter med barn fra før så er det vel lov å tenke litt selv. Sørge for at graviditet ikke oppstår etter altfor rask tid. For min del syntes jeg dere høres umodne, og lite ansvarsfulle ut. Ikke ment som dritt - men du skriver nå har alt snudd, abort er eneste løsning, plutselig vil han ikke mer. Det må ligge mer bak enn det du skriver og ingen finner seg i å ikke få en begrunnelse på en voksen måte, noe han også ville gitt deg om dere var seriøse voksne mennesker.

Skrevet

menn er redde de fleste menn er dødsens redde når de skal ha deres første barn,og mange osse med nr 2, for meg lyder det som om han er redd i har ikke vært sammen lenge,hvad hvis det ikke går,måske er han redd for å bli bundet igjen der er mange tanker der kan gi kolde føtter hvis dette er saken kan i løse det det er ikke kun os kvinner der freaker ut når vi blir gravide,men hvis det er fordi han ikke elsker deg er det håpløst fra starten av spør ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...