Blomstrose Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei Ei uke siden ble det satt inn kobber spiral i meg.da kom noe blødning og de andre dagene var det kjempe greit,hadde hverken vondt ller blødninger.Idag har jeg hatt mensen skikkelige smerter. Jeg lurte på om noen kjenner til dette..Er det normalt å ha vondt etter mange dager? Jeg har et barn, han er 3 mnd gammel.Kan å ha voondt skyldes av noe med fødselsen å gjøre? mvh HM
Gjest yrild Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 hei vet ikke noe om spiral, men jeg har mensen smerter iblandt og føddte for 2 mnd siden. det er livmoren som fortsatt trekker seg sammen... om det er det hos deg, kan jeg jo ikke si :-) klem
Blomstrose Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 ja yrild det kan hende..jeg fikk vondt første gang etter fødselen..ja disse er etter rier tjaa kanskje noe sånt..Takk for svare :ø)
Sentralstøvsugeren Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg satt inn hormonspiral for tre uker siden. Hadde mensmurringer i tre dager, før jeg våknet en natt med sinnsyke smerter. Det viste seg at spiralen var blitt dyttet på tverke i livmorhalsen min. Måtte fjerne den, men påfølgene to ukers antibiotikakur......Har du unormalt vondt, ta kontakt med legen din....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå